شنبه 29 ارديبهشت 1403
وزير صنايع سوريه:

ايران طرح هاي صنعتي سوريه را با کيفيت خوب اجرا مي کند

  تاريخ:نهم آبان 1387 ساعت 10:39   |     کد : 10060   |     مشاهده: 1217
به گزارش خبرنگار گروه صنایع صنعت نیوز، وزير صنايع سوريه گفت : ايران طرح هاي اقتصادي و صنعتي سوريه را با کيفيت بسيار خوب اجرا کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه صنایع صنعت نیوز، وزير صنايع سوريه گفت : ايران طرح هاي اقتصادي و صنعتي سوريه را با کيفيت بسيار خوب اجرا کرده است.

" فواد عيسي الجوني" در حاشيه مراسم پاياني هشتمين نشست کميته مشترک صنعتي ايران و سوريه در مصاحبه با خبرنگاران گفت : محصولات کارخانه سيمان با توليد سالانه يک ميليون تن و خودرو سمند در

سوريه که ايران ايجاد کرده است ، از نظر کيفيت ، وضع بهتري دارد.

وزير صنايع سوريه با بيان اينکه قيمت سمند در اين کشور 13 هزار دلار به فروش مي رسد ، افزود : سمند نسبت به خودروهاي موجود در بازار سوريه از کيفيت و قيمت مناسب برخوردار است.

وي گفت : شش هزار خودرو سمند درسوريه به فروش رفته است و توليد خودرو پرايد نيز ادامه دارد.

الجوني اجراي طرح هاي صنعتي ايران در سوريه را کاملا اقتصادي دانست و گفت: تمام طرح هاي اجرا شده مورد توافق دو کشور است و طرح هاي پيشنهادي در نشست هشتم نيز پس از تصويب نهايي اجرايي خواهند شد.

وي ايجاد کارخانه توليد فولاد ، کود شيميايي ، توسعه کارخانه سيمان و کارخانه هاي اتوبوس را از طرح هايي ذکر کرد که در سوريه اجرا خواهد شد.

وزير صنايع سوريه درباره تعرفه واردات قطعات خودروسازان به سوريه هم گفت :

شوراي اقتصاد سوريه در صورت توليد قطعات خودرو در سوريه ، واردات ان را از پرداخت 50 درصد تعرفه معاف خواهد کرد.

وي گفت : تا تصويب اين موضوع ، بايد مقامات بالاتر سوري با تخفيف تعرفه ها براي قطعه سازان موافقت کنند که با جديت در حال پيگيري و مذاکره اين موضوع هستيم.

http://www.sanatnews.ir/News/1/10060
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است