پنج شنبه 27 ارديبهشت 1403

طرح آمايش صنعت جايگزين طرح هاي مرجوعي بنگاههاي زودبازده

  تاريخ:نهم آبان 1387 ساعت 10:42   |     کد : 10061   |     مشاهده: 1587
به گزارش صنعت نیوز، بيش از 250 طرح صنعتي استان تهران براي بهره گيري از اعتبارات سرمايه در گردش طرح آمايش صنعت به وزارت صنايع و معادن و بانک هاي صنعت و معدن و ملت ارسال و ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار گروه صنایع صنعت نیوز، بيش از 250 طرح صنعتي استان تهران براي بهره گيري از اعتبارات سرمايه در گردش طرح آمايش صنعت به وزارت صنايع و معادن و بانک هاي صنعت و معدن و ملت ارسال و ابلاغ شد.

محمدرضا مس فروش رئيس سازمان صنايع و معادن استان تهران گفت: از اين تعداد، حدود 70 طرح واجد شرايط اعطاي تسهيلات بالاي يک ميليارد تومان سرمايه در گردش به وزارت صنايع و معادن و باقيمانده طرح ها براي واحدهاي متقاضي زير يک ميليارد تومان سرمايه در گردش به 2 بانک صنعت و معدن و ملت ارسال شده است.

وي افزود: اعتبارات طرح آمايش در واقع به عنوان اعتبارات جايگزين بنگاه هاي زودبازده طرح هاي معوق سال 86 که موفق به دريافت تسهيلات زودبازده نشده اند معرفي شده است.

به گفته مس فروش، طرح آمايش صنعت به عنوان طرح توسعه متوازن و متعادل کشور شناخته شده است که در واقع جبران کننده طرح هاي عودت داده بنگاه هاي زودبازده واحدهاي صنعتي واجد شرايط است که براي اخذ تسهيلات سرمايه در گردش و احياء و بهره برداري طرح هاي توسعه اختصاص يافته است.

http://www.sanatnews.ir/News/1/10061
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است