شنبه 29 ارديبهشت 1403

بررسی وضعیت صنعت و اشتغال لرستان در حضور رئیس جمهور

  تاريخ:نهم آبان 1387 ساعت 12:19   |     کد : 10093   |     مشاهده: 293
به گزارش صنعت نیوز، کارگروه تخصصی اشتغال و صنعت و معدن استان لرستان که به ریاست دکتر محمود احمدی نژاد برگزار شد، زمینه‌ها و راهکارهای افزایش میزان اشتغال و توسعه صنعت و معدن استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، کارگروه تخصصی اشتغال و صنعت و معدن استان لرستان که به ریاست دکتر محمود احمدی نژاد برگزار شد، زمینه‌ها و راهکارهای افزایش میزان اشتغال و توسعه صنعت و معدن استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست که در محل استانداری لرستان برگزار شد، مباحث و پیشنهادات مربوط به اشتغال و رفع موانع موجود در این حوزه و نیز افزایش صنایع و توسعه معادن با حضور وزرای مربوطه، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران بخش خصوصی مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

 

در کارگروه اشتغال استان لرستان پس از گزارش محمد جهرمی وزیر کار و امور اجتماعی درباره وضعیت اشتغال استان، افزایش منابع بانک‌های استان به منظور تسریع و تسهیل در پرداخت طرح‌های اقتصادی، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به طرح‌های خوداشتغالی برای حمایت از مشاغل زودبازده، اخذ مجوز و احداث 5 آموزشکده فنی در شهرهای استان از جمله پیشنهاداتی بود که در این کارگروه مطرح شد و تعدادی از این پیشنهاد ها پس از توافق انجام شده به جلسه استانی هیأت دولت ارائه شد.

 

در کارگروه صنعت و معدن استان لرستان نیز اعضاء کارگروه درباره شماری از پیشنهادات از جمله تأمین اعتبار برای اجرای زیرساخت‌های طرح‌های بزرگ صنعتی و سرمایه‌گذاری پرخطر و صنایع با فن‌آوری نوین به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/10093
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است