يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

خصوصی سازی عملیات دریایی

  تاريخ:دوازدهم آبان 1387 ساعت 09:35   |     کد : 10162   |     مشاهده: 1699
به گزارش خبرنگار گروه کشتیرانی صنعت نیوز، مدیر کل سازمان بنادر و دریانوردی استان خوزستان در خصوص تشریح خصوصی سازی عملیات دریایی گفت...

طرح خصوصی سازی عملیات دریایی یکی از عمده ترین اهداف ادارده کل بنادر و دریا نوردی استان خوزستان است که بر اساس سند چشم انداز 20 ساله توسعه تا کنون 80% کل عملیات دریایی در بندر امام خمینی به بخش خصوصی واگذار گردیده است .

ابراهیم ایدنی در ادامه گفتگو با خبرنگار صنعت نیوز اظهار داشت: از جمله امور واگذار شده این سازمان به بخش خصوصی می توان به اجرای عملیات طناب گیری از شناورها ، مهار شناورها در کنار اسکله ، طناب دهی در زمان جدا شدن شناورها ، دریافت و انتقال زباله کشتی ها ، هیدرو گرافی و نقشه برداری ، امور مربوط به قواصی و ... اشاره کرد.

وی با بیان این مطلب که واگذاری امور دریایی به بخش خصوصی باعث کاهش تصدی گری دولت و کاهش هزینه های اضافی شده خاطر نشان کرد واگذاری این امور به بخش خصوصی در چهار ساله اخیر ، افزایش بهره وری و کارآیی را در بخش دریایی به همراه داشته است .

مدیر کل سازمان بنادر و دریانوردی استان خوزستان در خصوص اهداف آتی این سازمان ابراز داشت : با توجه به واگذاری 80% فعالیتهای دریایی به بخش خصوصی ، امور مربوط به مرکز کنترل ترافیک ( VTS ) ، دریافت مواد زائد از کشتی ها ، عملیات مقابله با آلودگی آب دریاها و خدمات آبرسانی و سوخت رسانی به کشتی ها نیز در آینده ای نزدیک به بخش خصوصی واگذار می گردد.

http://www.sanatnews.ir/News/1/10162
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است