يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

شرکت سرمایه گذاری آلومینوم دوبال امارات از بندر امام خمینی بازدید کرد

  تاريخ:يازدهم آبان 1387 ساعت 16:14   |     کد : 10164   |     مشاهده: 1847
به گزارش صنعت نیوز، به زودی واردات پورد آلومینیوم توسط این شرکت از بندر امام خمینی صورت می گیرد

به گزارش خبرنگار گروه کشتیرانی صنعت نیوز، به زودی واردات پورد آلومینیوم توسط این شرکت از بندر امام خمینی صورت می گیرد

به منظور بررسی و شناخت زیر ساختها و پتانسیل بندر امام خمینی (ره) مسئولین شرکت خصوصی آلومینیوم دوبال متعلق به کشور امارات متحده عربی از بندر امام خمینی (ره ) بازدید کرد.

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اعلام این خبر گفت: شرکت آلومینیوم دوبال با هدف احداث شرکت آلومینوم در شهر مسجد سلیمان قصد دارد خوراک اولیه این شرکت که شامل پودر آلومینیوم می باشد از بندر امام خمینی وارد نماید.

علیرضا خجسته گفت: این هیأت 4 نفره به همراه مدیر عامل شرکت آلومینوم کاوه خوزستان از مجتمع بندری امام خمینی ، اسکله ها ، تجهیزات و پتانسیلهای بندر امام خمینی (ره ) بازدید کردند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این هیأت تجاری ضمن بازدید از اسکله شماره 6 که در اختیار شرکت آلومینیوم ایران می باشد ، بررسی های لازم را در خصوص ابعاد، عمق اسکله ، ظفیت کشتی های قابل پهلو گیری در اسکله ، ظرفیت گراپ ها و آنلودرهای موجود جهت تخلیه پورد آلومینا را انجام دادند.

خجسته گفت: اعضاء شرکت آلومینوم دولال ضمن حضور در محل سایت شرکت آلومینیم بندر امام خمینی (ره) مسیرهای گالری ، رولینگ بلت ها ، غبار گیرها ، انبار کک ، کندوها ، ظرفیت واگن های حمل پودر و محل بارگیری و دسترسی های ریلی این شرکت را مورد بازدید قرار دادند.

گفتنی ست که شرکت سرمایه گزاری دوبال با مشارکت بنیاد ، وزارت صنایع و معادن و ایمیدرو در حال احداث شرکت آلومینیوم در مسجد سلیمان می باشد که هم اکنون عملیات سیویل آن در حال اجراست.

http://www.sanatnews.ir/News/1/10164
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است