جمعه 28 ارديبهشت 1403

بهره ‌برداري از بزرگترين كارخانه آسفالت كشور

  تاريخ:دوازدهم آبان 1387 ساعت 09:14   |     کد : 10170   |     مشاهده: 1599
به گزارش صنعت نیوز، بزرگترين كارخانه توليد آسفالت كشور با ظرفيت 240 تن در ساعت، قبل از ظهر امروز در تهران به بهره ‌برداري ‌رسيد.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، بزرگترين كارخانه توليد آسفالت كشور با ظرفيت 240 تن در ساعت، قبل از ظهر امروز در تهران به بهره ‌برداري ‌رسيد.

معاون فني و عمراني شهرداري تهران در اين باره گفت: يكي از مزيت ‌هاي اين كارخانه، بهره ‌مندي از استانداردهاي ‌زيست محيطي روز اروپا است و ميزان آلودگي ناشي از فعاليت آن حداكثر تا 20 ميلي‌گرم در متر مكعب هواست.

احمد دنيامالي با بيان اينکه اين كارخانه كاملا با رايانه هدايت مي ‌شود افزود: اين کارخانه نخستين کارخانه اي است که به تجهيزات بازيافت مجدد تراشه‌ هاي آسفالت حاصل از لكه‌ گيري آسفالت فرسوده مجهز است.

دنيامالي با اشاره به اينکه ظرفيت سيلوي گرم اين كارخانه امكان افزايش تا 300 تن در روز را دارد گفت : در اين کارخانه همچنين امکان توليد آسفالت هاي پليمري و يا اضافه کردن ساير افزودني ‌هاي مورد نياز به قير يا آسفالت وجود دارد.

معاون فني و عمراني شهرداري تهران گفت: در كارخانه جديد آسفالت کشور 10 دستگاه كمپرسي تريلي دوجداره مجهز به 5 سنسور حرارتي براي كنترل حرارت آسفالت در زمان حمل وجود دارد.

وي افزود: اين کمپرسي ها همچنين به سيستم چادركش اتوماتيك مجهز است كه امكان توليد و حمل آسفالت را در درجه حرارت پايين‌تر از حد استاندارد مهيا مي ‌كند.

معاون فني و عمراني شهرداري تهران همچنين گفت: 3 اختراع تازه سازمان مهندسي و عمران شهر در صنعت آسفالت به نام‌ هاي آسفالت ماستيكي، آسفالت رنگي و آسفالت با استفاده از نانو فيلر که به تاييد مراكز علمي جهان نيز رسيده ‌است، در اين كارخانه توليد خواهد شد.

بزرگترين كارخانه توليد آسفالت كشور در كيلومتر 3 بزرگراه فتح در محل كارخانه 6 و 7 سازمان مهندسي و عمران شهر تهران نصب شده است و در مراسم آغاز به کار آن محمد باقر قاليباف شهردار و جمعي از مقامات استان تهران حضور داشتند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/10170
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است