جمعه 28 ارديبهشت 1403

تسهيلات آمايش صنعت در اروميه

  تاريخ:دوازدهم آبان 1387 ساعت 10:40   |     کد : 10191   |     مشاهده: 1557
به گزارش صنعت نیوز، براي برخورداري از تسهيلات طرح آمايش صنعت در آذربايجان غربي تا کنون 127 طرح شناسايي و تصويب شده است .

به گزارش خبرنگار گروه صنایع صنعت نیوز، براي برخورداري از تسهيلات طرح آمايش صنعت در آذربايجان غربي تا کنون 127 طرح شناسايي و تصويب شده است .

رئيس سازمان صنايع و معادن استان در بازديد از روند اجراي طرحهاي صنعتي شهرستان خوي به خبرنگار ما گفت طرح آمايش صنعت در سه مرحله ايجاد طرح ، تکميل طرحهاي نيمه تمام و تامين سرمايه در گردش واحدهاي صنعتي اجرا مي شود که تا کنون در زمينه ايجاد طرح از مجموع 33 سهميه تخصصي به استان موافقت اوليه 25 طرح صادر شده است و در بخش تکميل طرحهاي نيمه تمام 35 طرح متوسط و بزرگ براي تامين نياز سرمايه گذاري شناسايي شده است .

حاج زماني با اشاره به اينکه در بخش تامين سرمايه در گردش نيز 67 طرح شناسايي شده است افزود براي تامين سرمايه در گردش اين تعداد واحد صنعتي نيازمند 400 ميليارد ريال تسهيلات پيش بيني شده است که تا کنون نيمي از اين تسهيلات به واحدهاي نيازمند سرمايه در گردش پرداخت شده است و بقيه نيز بتدريج در حال پرداخت است .

وي گفت در قالب آمايش صنعت براي ايجاد 33 طرح 5 هزار و 389 ميليارد ريال سرمايه گذاري خواهد شد و براي تکميل 35 طرح متوسط و بزرگ نيمه تمام طرحهاي نيازمند بالاي يک ميليارد تومان سرمايه گذاري به وزارت صنايع و معادن معرفي شده است و طرحهاي زير يک ميليارد تومان با همکاري صنعت و معدن استان از تسهيلات مورد نياز برخوردار مي شوند

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/10191
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است