يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

امضاي تفاهم نامه همکاري سازمان بنادرودريانوردي با بانک صادرات وصندوق تعاون

  تاريخ:دوازدهم آبان 1387 ساعت 11:35   |     کد : 10205   |     مشاهده: 1569
به گزارش صنعت نیوز، دبير کميته وجوه اداره شده و کميسيون اشتغال سازمان بنادر و دريانوردي از عقد تفاهم نامه همکاري با بانک صادرات و صندوق تعاون کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه کشتیرانی صنعت نیوز، دبير کميته وجوه اداره شده و کميسيون اشتغال سازمان بنادر و دريانوردي از عقد تفاهم نامه همکاري با بانک صادرات و صندوق تعاون کشور خبر داد.

ارسلان شيرزادي گفت: اين تفاهم نامه براي توسعه و نوسازي ناوگان مسافري خليج فارس، توسعه ناوگان تجاري درياي خزر و همچنين خريد تجهيزات بندري باحضور بخش خصوصي فعال در بنادر در اجراي اصل 44 قانون اساسي منعقد شد.

وي افزود: امضاي تفاهم نامه با صندوق تعاون به منظور ارتقاي کمي و کيفي فعاليت هاي شرکت هاي تعاوني فعال در عرصه ارائه خدمات مسافري در خليج فارس و ارتقاي ايمني حمل و نقل دريايي مسافر صورت گرفت.

دبير کميته وجوه اداره شده و کميسيون اشتغال سازمان بنادر و دريانوردي گفت: بابت ساخت و خريد 20 فروند شناور مدرن آلومينيومي 40 نفره 88 ميليارد ريال در قالب تسهيلات اعطايي وجوه اداره شده به شرکت تعاوني قايقداران بندرعباس و شرکت تعاوني قايقداران قشم اختصاص يافت که با اجراي کامل اين طرح، 800 صندلي به ناوگان مسافري کشور افزوده خواهد شد.

شيرزادي نرخ يارانه اعطايي سازمان بنادر و دريانوردي به اين تسهيلات را 12 درصد اعلام کرد که تقريبا معادل 30 ميليارد ريال است.

دبير کميته وجوه اداره شده و کميسيون اشتغال سازمان بنادر و دريانوردي گفت: در قالب تفاهم نامه همکاري با بانک صادرات تاکنون براي خريد 76 دستگاه تجهيزات بندري به مبلغ 450 ميليارد ريال تسهيلات وجوه اداره شده به شرکت هاي بهره بردار پايانه هاي بندري تخصيص يافته است که اين امر دراجراي اصل 44 قانون اساسي و واگذاري فعاليت هاي تصدي گري به بخش خصوصي فعال در بنادر صورت گرفت.

شيرزادي نرخ يارانه اعطايي سازمان بنادر را بابت خريد و ساخت تجهيزات بندري 8 درصد از 12 درصد نرخ سود بانکي اعلام کرد که تقريبا معادل 100 ميليارد ريال است.

وي افزود: براساس تفاهم نامه با بانک صادرات، اعطاي تسهيلات وجوه اداره شده جهت ساخت و خريد 15 فروند شناور تجاريف نفتي (چندمنظوره) درياي خزر به اعتبار 820 ميليارد ريال در دست اقدام است که براي توسعه و افزايش سهم کشور در درياي خزر مورد بهره برداري قرار مي گيرد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/10205
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است