يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

تاكيد قاطع مديران ارشد شركت هاي ولوو تراكس و سايپا ديزل بر توسعه همكاري هاي اقتصادي

  تاريخ:دوازدهم آبان 1387 ساعت 14:44   |     کد : 10235   |     مشاهده: 1453
به گزارش صنعت نیوز به نقل از خبرخودرو ، مديران ارشد شركت هاي ولوو و سايپا ديزل در نشستي در كشور سوئد، راه هاي توسعه همكاريهاي دوجانبه را مورد بررسي و تبادل نظر قرار دادند.

به گزارش صنعت نیوز به نقل از خبرخودرو ، مديران ارشد شركت هاي ولوو و سايپا ديزل در نشستي در كشور سوئد، راه هاي توسعه همكاريهاي دوجانبه را مورد بررسي و تبادل نظر قرار دادند.

دكتر ملك مديرعامل شركت سايپا ديزل در سفر به سوئد، ضمن ملاقات با استفان يوفورس مديرعامل ولوو تراكس و جمعي از مديران ارشد اين شركت، در خصوص مسائلي چون: كاهش مدت تحويل قطعات CKD، خدمات پس از فروش و صادرات نسل جديد كاميون هاي ولوو در ايران و ديگر مسائل روز صنعت خودروسازي تجاري به بحث و تبادل نظر پرداختند.

علي ملك مديرعامل شركت سايپا ديزل نماينده انحصاري توليد كاميون هاي ولوو در ايران در خصوص اهم مباحث مطرح شده در اين نشست گفت: از نگراني هاي ما طي ماه هاي گذشته تاثير تحريم هاي اقتصادي احتمالي اروپا بر واردات قطعات CKD كاميون هاي ولوو به كشورمان بود كه در اين نشست، مديران ولوو تراكس با اميدواري كامل بر توسعه همكاري هاي اقتصادي و تكنولوژيكي بين دو شركت تاكيد كردند.

وي درباره توافق حاصله با مديران ولوو براي توليد كاميون هاي اين شركت در سال آينده خاطرنشان كرد: با توجه به سياست هاي انقباضي بانك مركزي و نيز كندي ارائه تسهيلات ويژه بنگاه هاي زودبازده در شش ماهه اول سال جاري، شركت هاي توليد كننده كاميون در اين مدت در وضعيت خوبي قرار نداشتند، از طرفي عليرغم وعده مسوولين براي حل مشكلات موجود، ميزان فروش محصولاتمان تا پايان سال مشخص نيست كه اين موضوع پيش بيني آينده بازار را دچار مشكل كرده است، بدين منظور فعلا براي توليد بين 3 تا 5 هزار دستگاه كاميون در سال آينده به توافق اوليه رسيده ايم.

مديرعامل شركت سايپا ديزل همچنين در خصوص آينده بازار خودروهاي تجاري در كشور يادآور شد: با توجه به نگاه ويژه رئيس جمهور به توسعه حمل و نقل جاده اي و نيز كنترل و كاهش مصرف سوخت، نوسازي ناوگان حمل و نقل خودروهاي سنگين در طرح هاي آتي دولت قرار گرفته است كه اميدوارم اجراي اين طرح و نيز قطع واردات انواع خودروهاي تجاري به كشور، شركت هاي توليد كننده اين نوع محصولات را به ادامه حيات اميدوار سازد.

لازم به ذكر است، شركت هولدينگ ولوو سوئد با بيش از 5 ميليارد دلار فروش ساليانه به عنوان يكي از بزرگترين خودروسازان در دنيا مطرح است.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/10235
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است