جمعه 28 ارديبهشت 1403
مشاور وزير صنايع و معادن:

طرح تحول اقتصادي باعث افزايش بهره وري و ارتقاء صنعت کشور مي شود

  تاريخ:سيزدهم آبان 1387 ساعت 11:03   |     کد : 10289   |     مشاهده: 1495
به گزارش صنعت نیوز، مشاور وزير صنايع و معادن اعلام كرد:‌ اجراي درست طرح تحول اقتصادي نقطه عطفي در افزايش بهره وري و ايجاد فضاي مناسب براي ارتقاء صنعت کشور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه صنایع صنعت نیوز، مشاور وزير صنايع و معادن اعلام كرد:‌ اجراي درست طرح تحول اقتصادي نقطه عطفي در افزايش بهره وري و ايجاد فضاي مناسب براي ارتقاء صنعت کشور خواهد بود.

مهندس سيد رضا فاطمي مشاور وزير صنايع و معادن  درطرح تحول اقتصادي با بيان اين مطلب گفت: افزايش هم افزائي بين طرح ها، رعايت تقدم و تاخر در اجراي طرح ها و انجام به موقع پروژه ها از ضرورت هاي اجراي درست طرح تحول اقتصادي در بخش صنعت و معدن است.

مهندس فاطمي با اشاره به جايگاه وزارت صنايع و معادن در طرح تحول اقتصادي گفت: مشارکت در تدوين راهبردها و سياست هاي طرح تحول اقتصادي يکي از مهم ترين برنامه هاي اين وزارتخانه خواهد بود.

وي راه اندازي بازار پروژه هاي بهره وري در بخش هاي صنعت و معدن به همراه پيگيري و کمک در اجراي پروژه هاي موثر بر اين بخش را از برنامه هاي وزارت صنايع و معادن در ستاد تحول اقتصادي دانست.

مشاور وزير صنايع و معادن درطرح تحول اقتصادي، کمک به واحدهاي صنعتي براي اصلاح خط توليد، تغيير محصول و يا تغيير خط ، توليد ترکيبي برق و حرارات و توليد برق از بازيافت حرارت را از برنامه هاي ستاد تحول اقتصادي در بخش انرژي ذکر کرد.

مهندس فاطمي پيگيري امور مربوط به محورهاي هدفمند سازي، ارزش گذاري پول ملي، بهره وري و تدوين راهبردها و سياست ها در مورد ساير طرح هاي تحول اقتصادي را از ديگر برنامه هاي اين حرکت اقتصادي در بخش صنعت و معدن بيان کرد.

مشاور وزير صنايع و معادن در ستاد تحول اقتصادي، به اقدامات انجام شده براي تدوين راهبردها و سياست ها اين طرح در وزارت صنايع و معادن اشاره کرد و گفت: تاکنون هشت کارگروه تخصصي  در حوزه هاي انرژي، گمرک، بانک، ماليات، ارز، توزيع، يارانه ها و بهره وري به رياست معاونان وزير و با حضور کارشناسان و متخصصان جهت تحليل ابعاد مختلف طرح تحول در وزارت صنايع و معادن تشکيل شده است.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/10289
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است