شنبه 29 ارديبهشت 1403

دو نمایشگاه بین المللی در تبریز

  تاريخ:چهاردهم آبان 1387 ساعت 14:11   |     کد : 10387   |     مشاهده: 1319
به گزارش صنعت نیوز، پنجمین نمایشگاه بین المللی طلا و ششمین نمـایشگاه بیـن المللی لــوازم آرایــشی و بهداشتی همزمان درمحل دائم نمایشگاههای بین المللی تبریز گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، پنجمین نمایشگاه بین المللی طلا و ششمین نمـایشگاه بیـن المللی لــوازم آرایــشی و بهداشتی همزمان درمحل دائم نمایشگاههای بین المللی تبریز گشایش یافت.

در پنجمین نمایشگاه بین المللی طلا ، جواهرات و فلزات قیمتی 47 واحـد داخـلی از استانهای اصفهان ، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، یزد ، اردبیل، آذربایجان غربی و جزیره کیش و نمایندگیهایی از کشورهای ترکیه و اتریش حضور دارد.

واحدهای شرکت کننده در این نمایشگاه انواع زیورآلات و لوازم تزئینی ساخته شده از طلا و نقره ،سنگهای گرانبها و دیگر فلزات قیمتی را در معرض دید عموم قرار داده اند.

همچنین انواع ماشین آلات طلا و نقره سازی، دستگاههای قالب سازی و حکاکی لیزری زیورآلات و نیز ماشین آلات مخرج کـاری ، خاکشویی و آبکاری طلا در این نمایشگاه عرضه شده است.

همچنین در ششمین نمـایشگاه بیـن المللی لــوازم آرایــشی وبهداشتی 120 واحد داخلی از جزیره کیش و استانهای آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و تهران و نیز نمایندگیهایی از 6 کشور ترکیه ، امارات ، آلمان ،هلند ، اسپانیا و ایتالیا شرکت کرده اند.

این نمایشگاهها در مکانی به وسعت 9 هزار متر مربع برپا شده و تا 17 آبان ( جمعه ) همه روزه از ساعت 15 الی 21 دایر است.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/10387
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است