شنبه 29 ارديبهشت 1403
وزارت نیرو ؛

مراقب افراد سودجو باشید

  تاريخ:پانزدهم آبان 1387 ساعت 10:46   |     کد : 10446   |     مشاهده: 1321
به گزارش صنعت نیوز، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: شهروندان تهرانی در صورت مواجهه با افرادی تحت عناوین پرسنل و پیمانکاران برق ضمن احراز هویت آنان و تماس با مناطق برق از سوء استفاده های احتمالی جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: شهروندان تهرانی در صورت مواجهه با افرادی تحت عناوین پرسنل و پیمانکاران برق ضمن احراز هویت آنان و تماس با مناطق برق از سوء استفاده های احتمالی جلوگیری کنند.

این شرکت در اطلاعیه ای با تأکید بر آمادگی مناطق و نواحی برق در سطح تهران بزرگ برای ارائه هر گونه خدمت در خصوص انشعابات برق در غالب مقررات از مشترکین برق تقاضا کرد با دقت هر چه بیشتر در این زمینه به حفظ و توسعه تعامل دو سویه در جهت اهداف این شرکت (شرکت برتر، خدمت برتر) همت کنند.

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به منظور توسعه مدیریت مصرف برق و فراهم کردن خرید آسان برای شهروندان، به توزیع یارانه ای لامپ های کم مصرف در فروشگاه های شهروند و اتحادیه تعاونی های محلی و مناطق برق اقدام کرده است.

شهروندان تهرانی می توانند با مراجعه به فروشگاه های شهروند و اتحادیه های محلی و مناطق برق در سطح شهر تهران انواع لامپ های کم مصرف را به قیمت یارانه ای پشت جعبه و با ضمانت یک ساله خریداری کنند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/10446
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است