جمعه 28 ارديبهشت 1403

ساليانه يک ونيم ميليون واحد مسکوني مي سازيم

  تاريخ:نوزدهم آبان 1387 ساعت 11:42   |     کد : 10659   |     مشاهده: 783
به گزارش صنعت نیوز، وزير مسکن و شهرسازي بااستناد به آمار سال 85 از کمبود يک ميليون و 500 هزار واحد مسکوني در کشور خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، وزير مسکن و شهرسازي بااستناد به آمار سال 85 از کمبود يک ميليون و 500 هزار واحد مسکوني در کشور خبر داد .

محمد سعيدي کيا امروز در نخستين همايش ملي فناوري هاي نوين صنعت ساختمان در مشهد ، با اشاره به اينکه ساليانه حدود 900 هزار ازدواج در کشور ثبت مي شود ؛ گفت : دولت تلاش مي کند ؛ با ساخت سا ليانه يک ميليون و 500 هزار واحد مسکوني ، پاسخگوي نياز مردم به مسکن باشد .

وزير مسکن و شهرسازي ، ساخت مسکن مهر و مسکن اجاره اي را از اقدام دولت براي تأمين مسکن افراد کم در آمد عنوان کرد.

وي ، استفاده از فن آوريهاي نوين و ساخت صنعتي مسکن را گامي مهم در بر طرف کردن مشکل مسکن درکشور توصيف و تأمين زمين ، وام و اعطاي يارانه به انبوه سازان را از حمايتهاي دولت براي ساخت صنعتي مسکن اعلام کرد.

سعيدي کيا ابراز اميدواري کرد : تشکيل دبيرخانه دائمي فن آوريهاي نوين صنعت ساختمان در مشهد بتواند ؛ با بررسي موانع صنعتي شدن مسکن در کشور ، براي ساخت مسکن به نيازمندان ، برنامه ريزي و سياست گذاري کند .

محمدي زاده استاندار خراسان رضوي هم در اين همايش کاهش قيمت تمام شده مسکن را از محاسن روشهاي نوين ساختمان سازي اعلام کرد و توجه به مقاوم سازي، رعايت استانداردهاي ساخت و ساز را در تغيير روش ساختمان سازي از سنتي به مدرن ، خواستار شد.

صنعتي سازي مسکن ، فناوري هاي نوين ، چالشهاي امروز ، ضرورت هاي فردا ، علل توسعه نيافتن فناوريهاي نوين ساختمان سازي در ايران و ارزيابي فن آوريهاي ساختمان به روش توليد صنعتي ، از موضوعات سخنراني ها و کارگاه هاي تخصصي اين همايش است .

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/10659
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است