شنبه 29 ارديبهشت 1403

تدوین منشور حقوق زائران خانه خدا

  تاريخ:نوزدهم آبان 1387 ساعت 11:45   |     کد : 10661   |     مشاهده: 1279
به گزارش صنعت نیوز، معاون برنامه ریزی، نظارت و ارزشیابی بعثه مقام معظم رهبری گفت: منشور حقوق زائران خانه خدا تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، معاون برنامه ریزی، نظارت و ارزشیابی بعثه مقام معظم رهبری گفت: منشور حقوق زائران خانه خدا تدوین شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق عرب افزود: این منشور شامل نیازسنجی و پیش بینی انتظارات زائران، بررسی و تعیین تعامل اثربخش کادر کاروان و زائران و مطالعه و تحقیق در خصوص محورهای اصلی منشور حقوق زائران به همراه دستورالعمل های لازم است.

وی گفت: نظام برنامه ریزی راهبردی حوزه نمایندگی ولی فقیه شامل نظام تصمیم سازی و ابلاغ آن ، تهیه ضوابط و فرم ها و توجیه و آموزش کارشناسان معاونت ها و دست اندرکاران سازمانی نیز تهیه و تدوین شده است.

او همچنین از تهیه وتدوین برنامه راهبردی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت شامل تدوین بیانیه ماموریت، تدوین چشم انداز و تهیه شاخص های چشم انداز و راهبردها به عنوان دیگر اقدامات معاونت برنامه ریزی، نظارت و ارزشیابی بعثه مقام معظم رهبری نام برد.

عرب گفت: تهیه نظام نامه نظارت بر برنامه حوزه های تخصصی سازمان حج و بعثه مقام معظم رهبری از جمله ماموریت های مهم معاونت برنامه ریزی، نظارت و ارزشیابی بود که در سالجاری به انجام رسید.

به گفته وی تشکیل بانک اطلاعات قوانین و مقررات و آیین نامه های حوزه نمایندگی ولی فقیه و سازمان، تهیه و تصویب شیوه نامه های مربوط به معاونت و طراحی نظام جامع اطلاعاتی و همچنین تکمیل شناسایی وضعیت اطلاعاتی از جمله اقدامات بعثه مقام معظم رهبری است.

معاون برنامه ریزی، نظارت و ارزشیابی بعثه مقام معظم رهبری از تدوین طرحی برای بررسی و جمع بندی موارد تخلف کارکنان، مدیران و کارگزاران حج و ارائه گزارش آن ها ،شناسایی نیازها و انتظارات واقعی زائران و تجربه و تحلیل آن و ارائه راهکارهای مناسب و همچنین طرحی برای نظارت بر حمل و نقل، مسکن، تغذیه، بهداشت و درمان زائران به عنوان اقدامات انجام شده سال جاری نام برد.

معاونت برنامه ریزی، نظارت و ارزشیابی بعثه مقام معظم رهبری فعالیت خود را در یکسال اخیر با ادغام حوزه بازرسی و نظارت بعثه مقام معظم رهبری آغاز کرد و چینش ساختار و تشکیلات جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت از جمله ماموریت های این معاونت است.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/10661
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است