شنبه 29 ارديبهشت 1403

رزمایش امنیت و آسایش از دوشنبه

  تاريخ:نوزدهم آبان 1387 ساعت 12:02   |     کد : 10669   |     مشاهده: 1207
به گزارش صنعت نیوز، فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: رزمایش امنیت و آسایش از دوشنبه این هفته به مدت 6 روز در تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: رزمایش امنیت و آسایش از دوشنبه این هفته به مدت 6 روز در تهران برگزار می شود.

سرتیپ عزیزاله رجب زاده در نشست خبری با خبرنگاران افزود: این رزمایش برای تمرین، آموزش و افزایش آمادگی های لازم ماموران در خصوص اجرای طرح های انضباط اجتماعی و حوادث غیرمترقبه است.

وی گفت: در این رزمایش 30 هزار نفر از کارکنان انتظامی تهران بزرگ، پلیس های افتخاری، پلیس یاران و نگهبانان محله شرکت خواهند کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تمرین و ایجاد هماهنگی با سازمان ها و دستگاههای امدادی برای امداد رسانی به مردم، حفاظت از مراکز حساس و مهم و بررسی نقاط قوت و ضعف را از اهداف برگزاری این رزمایش دانست.

سرتیپ رجب زاده ادامه داد: اجرای مراسم رژه واحدهای شرکت کننده در رزمایش، رژه هوایی 50 فروند بالگرد، اجرای عملیات چتربازان و راهپیمایی تاکتیکی ده قرارگاه شرکت کننده در رزمایش در ده مسیر تعیین شده از محورهای این رزمایش است.

وی همچنین اجرای پدافند غیرعامل در کلانتری ها، عملیات امداد و نجات، حفاظت و مراقبت از مراکز و وزارتخانه ها و اموال مردم و انتقال سریع نیرو از سایر استان ها به تهران از دیگر محورهای این رزمایش برشمرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان این که این رزمایش در کل تهران اجرا می شود افزود: برای رفع مشکل ترافیک احتمالی نیز تمهیداتی اندیشیده شده است.

سرتیپ رجب زاده با بیان این که در این رزمایش 4 هزار دستگاه خودرو از مسیرهای ده گانه تعیین شده حرکت خواهند کرد گفت: حرکت این خودروها از میدان امیرکبیر آغاز می شود و به مقر پلیس آگاهی در خیابان وحدت اسلامی، پارکینگ شرکت واحد خیابان خاوران، مجلس شورای اسلامی میدان بهارستان، دانشگاه پلیس، میدان کاج، پل هجرت و میدان شهرری ختم خواهد شد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/10669
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است