شنبه 29 ارديبهشت 1403

قدرداني وزير صنايع و معادن از اجراي طرح خدمت توسط بانك هاي صنعت و معدن و ملي

  تاريخ:بيستم آبان 1387 ساعت 13:20   |     کد : 10761   |     مشاهده: 1543
به گزارش صنعت نیوز، وزير صنايع و معادن از بانك صنعت و معدن به دليل طراحي و اجراي طرح سامانه نوين خدمات بين بانكي (طرح خدمت) قدرداني كرد.

به گزارش خبرنگار گروه صنایع صنعت نیوز، وزير صنايع و معادن از بانك صنعت و معدن به دليل طراحي و اجراي طرح سامانه نوين خدمات بين بانكي (طرح خدمت) قدرداني كرد.

مهندس علي اكبر محرابيان درنامه اي به مديرعامل اين بانك آورده است: در پي اقدام كم نظير در سيستم بانكي، همكاري موفقي ميان بانك هاي ملي و صنعت و معدن تحت عنوان "طرح خدمت" صورت پذيرفته كه ماحصل اجراي آن طرح، خدمت دهي امكانات سخت افزاري و نرم افزاري دو بانك مذكور به صورت هم افزايي به مشتريان خواهد بود.

گفتني است، براساس طرح خدمت و بر مبناي تفاهم نامه اي كه بين بانك صنعت و معدن و بانك ملي ايران به امضاء رسيده است، وصول چكهاي دو بانك به صورت مشترك امكان پذير شده و در مراحل بعد، نيز ساير خدمات بانكي به خدمات مشترك اين طرح افزوده خواهد شد.

كارشناسان مي گويند همكاري مشترك ميان بانكها باعث تسهيل خدمات به توليد كنندگان بخش صنعت و معدن شده و در نهايت بخش توليد كشور را در جهت حركت سريع تر و نقش افزودن تر در اقتصاد ملي كمك خواهد كرد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/10761
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است