شنبه 29 ارديبهشت 1403

استفاده از تسهيلات بانکي در سيستم دفاتر خدمات مسافرتي پيش بيني نشده است

  تاريخ:بيست و يکم آبان 1387 ساعت 14:33   |     کد : 10829   |     مشاهده: 1269
به گزارش صنعت نیوز، دبيرستاد نخستين همايش هم انديشي مديران دفاتر خدمات مسافرت هوايي و جهانگردي کشور تصريح کرد: استفاده از تسهيلات بانکي در سيستم دفاتر خدمات مسافرتي و جهانگردي پيش بيني نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، دبيرستاد نخستين همايش هم انديشي مديران دفاتر خدمات مسافرت هوايي و جهانگردي کشور تصريح کرد: استفاده از تسهيلات بانکي در سيستم دفاتر خدمات مسافرتي و جهانگردي پيش بيني نشده است.

محمد شريف روحاني افزود: با توجه به اين امر که دفاتر مسافرتي وجهانگردي خط مقدم جبهه ورود و خروج مسافر به کشور هستند بايد براي رفع مشکلات بخش گردشگري مورد حمايت قرار گرفته و تقويت شوند.

وي اجراي طرح جامع گردشگري را يکي از راهکارهاي اساسي در رشد صنعت گردشگري کشور دانست و گفت: اگر براساس اين طرح تمام سازمان‌هاي متولي گردشگري کشور به يک وحدت رويه برسند بسياري از مشکلات دفاترخدمات مسافرتي ما حل شده و با پيشرفت چشمگيري در زمينه گردشگري روبرو خواهيم شد.

روحاني با بيان اين مطلب که در حال حاضر يک نوع تفرقه و پراکندگي در ورود گردشگر به کشور وجود دارد عنوان کرد: بايد در اين زمينه يک هماهنگي و رابطه مسالمت آميز بين ورود مسافر و سازمان‌هاي ذي‌ربط انجام شود.

وي در ادامه با اشاره به اينکه مشهد از نظر حجم زير ساختهاي مورد نياز صنعت گردشگري در اين شهر ضعيف بوده و سيستم حمل ونقل گردشگر خارجي نداريم يکي از ملزومات براي ارتباط مستقيم گردشگر خارجي تهيه ماشين مختص گردشگران جهت دفاتر هستيم.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/10829
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است