جمعه 28 ارديبهشت 1403

رکود بخش مسکن در انگليس همچنان ادامه دارد

  تاريخ:بيست و يکم آبان 1387 ساعت 15:07   |     کد : 10843   |     مشاهده: 751
به گزارش صنعت نیوز، بازار خريد و فروش مسکن در انگليس دچار رکود شده است و ميزان فروش مسکن در ماه گذشته به پايين ترين حد خود رسيد.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، بازار خريد و فروش مسکن در انگليس دچار رکود شده است و ميزان فروش مسکن در ماه گذشته به پايين ترين حد خود رسيد.

به گزارش روزنامه تايمز در اينترنت، از ميزان وامهاي رهني براي خريد مسکن در انگليس طي شش ماه اخير نزديک به هفتاد درصد کاسته شده است.

براساس ارزيابي تازه اي که در اين کشور انجام شده است شرکتها و بنگاههاي معاملات ملکي در انگليس از چند ماه پيش به طور متوسط هر کدام تنها ده مورد معامله املاک ثبت کرده اند.

در شهر لندن بحران رکود بازار مسکن شديدتر بوده است و بنگاههاي معاملات ملکي طي دو هفته حتي يک معامله هم انجام نداده اند. بنگاهداران اميدوارند کاهش يک و نيم درصدي نرخ بهره توسط بانک مرکزي انگليس منجر به پايان رکود در بازار مسکن شود.

طي يکسال اخير بهاي مسکن در انگليس با سير نزولي روبرو بوده است و بانکها و شرکتها و موسسات مالي درگير در بخش مسکن هم تلاش مي کنند با کاستن از نرخ بهره اعتبارات رهني با سقوط قيمتها مقابله کنند. انتظار ميرود کاهش بهاي مسکن که سال پيش پانزده درصد بود ؛ بازهم ادامه يابد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/10843
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است