به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، سومین همایش بین المللی نشان ( برند) در مرکز همایشهای بین المللی سازمان صدا و سیما در تهران آغاز شد.
در این همایش دو روزه، راهبردهای ایجاد، ارتقا و تعمیم نشان تجاری ، ارتباطات بازاریابی و نشان سازی ، تاثیر نشان تجاری در رفتار مصرف کننده، روش های ارزش گذاری و مدیریت ارزش نشان بررسی می شود
هویت سازی نشان تجاری ، سبد دارایی های برند و نقش قوانین و مقررات مالکیت معنوی در نشان سازی از دیگر محورهای این همایش است.
در سومین همایش بین المللی نشان تجاری اندیشمندان داخلی و خارجی مقاله های تخصصی در حوزه نشان تجاری ارائه می کنند.
فرهنگ سازی مدیریت نشان تجاری ، ارزش آفرینی در بنگاه های اقتصادی ، توسعه و ترویج دانش مدیریت نشان ، ترغیب سازمان ها به راهبرد مدیریت نشان تجاری و استفاده از نیروهای متخصص از موضوع های این مقاله است.