شنبه 29 ارديبهشت 1403

نمايشگاه جاده‌اي گردشگري مالزي در استراليا گشايش يافت

  تاريخ:بيست و دوم آبان 1387 ساعت 13:14   |     کد : 10949   |     مشاهده: 1189
به گزارش صنعت نیوز، سازمان گردشگري مالزي با همکاري نهادها و موسسه‌هاي بين‌المللي گردشگري استراليا، اقدام به برگزاري نمايشگاه‌هاي جاده‌اي متعددي در نقاط مختلف اين کشور کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، سازمان گردشگري مالزي با همکاري نهادها و موسسه‌هاي بين‌المللي گردشگري استراليا، اقدام به برگزاري نمايشگاه‌هاي جاده‌اي متعددي در نقاط مختلف اين کشور کرده است.

اين نمايشگاه که به مدت دو ماه ادامه خواهد اشت به معرفي جاذبه‌ها و مقصدهاي گردشگري اين کشور براي ساکنان شهرهاي کوچک استراليا خواهد پرداخت.

اين رويداد که سابقه‌اي سه ساله داشته و از سال 2005 تاکنون هر ساله در شهرهاي مختلف استراليا برگزار مي‌شود سعي در به تصوير کشاندن فرهنگ‌ها و سنن اين کشور آسيايي براي شهروندان استراليا داشته تا وسيله‌اي براي جذب آنها به مالزي باشد.

در اين رويداد ساليانه موسسه‌هاي مختلفي از مالزي به معرفي دستاوردهاي خود در بخش گردشگري پرداخته و به صورت رقابتي سعي در جذب گردشگران به سمت پيشنهادهاي جالب توجه خود را دارند.

مريل ادوارد، از وزارت گردشگري استراليا گفت: چنين نمايشگاه هايي در سه سال اخير شمار بازديدکنندگان استراليايي به مالزي را بالا برده و ارتباط نزديکي را ميان شهروندان دو منطقه ايجاد کرده است.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/10949
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است