جمعه 28 ارديبهشت 1403
مدير كل راه و ترابري خراسان جنوبي:

58 درصد راه‌هاي شهرستان درميان آسفالت است

  تاريخ:بيست و دوم آبان 1387 ساعت 15:22   |     کد : 10955   |     مشاهده: 863
به گزارش صنعت نیوز، مدير كل راه و ترابري خراسان جنوبي گفت: در حال حاضر شهرستان درميان با برخورداري 58 درصدي از راه آسفالته، از ميانگين بالايي در اين بخش برخوردار است.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، مدير كل راه و ترابري خراسان جنوبي گفت: در حال حاضر شهرستان درميان با برخورداري 58 درصدي از راه آسفالته، از ميانگين بالايي در اين بخش برخوردار است.

ابرهيم نصري ظهر امروز در مراسم توديع و معارفه رئيس اداره راه و ترابري درميان افزود: در اين شهرستان يك ‌هزار و 130كيلومتر راه موجود است كه از اين ميزان 850 كيلومتر راه روستايي و 312 كيلومتر راه اصلي و فرعي است.

وي با اشاره به روند افزايش قيمت قير به مشكلات پيش‌رو در پروژه‌هاي راهسازي اشاره كرد و اظهار داشت: مصرف قير يكي از مهم‌ترين موارد مصرفي در اداره كل راه و ترابري استان است.

مدير كل راه و ترابري خراسان جنوبي تصريح كرد: در راستاي اجراي طرح تحول اقتصادي كه بخش مهمي از آن به موضوع راه برمي‌گردد بايد با افزايش مديريت منابع و با منابع كم كيفيت بيشتري در بخش راه‌ها محقق شود.

نصري ابراز اميدواري كرد با نگاه ويژه دولت نهم به مناطق محروم و توجه مسئولان استاني به شهرستان درميان و همچنين با توجه به منابع و كيفيت موجود، پروژه‌هاي نيمه‌تمام در اين شهرستان در سال 88 به پايان برسد.

وي خاطرنشان كرد: 700 كيلومتر از راه‌هاي اصلي و 400 كيلومتر راه‌هاي روستايي در حوزه استحفاظي راه و ترابري خراسان جنوبي با اعتباري بالغ بر 3 ميليارد و 500 ميليون ريال به‌منظور كاهش تصادفات جاده‌اي و ايمن‌سازي در راه‌هاي استان‌ خط‌كشي شده است

در اين جلسه علي نائبي‌فر به عنوان رئيس اداره راه و ترابري شهرستان درميان معرفي و از زحمات ابراهيم عليزاده رئيس سابق اين اداره قدرداني شد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/10955
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است