يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

بازدید معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از بندر امام(ره)

  تاريخ:بيست و سوم آبان 1387 ساعت 14:06   |     کد : 11023   |     مشاهده: 1677
به گزارش صنعت نیوز، مهندس سعید یزدیان ، معاون دریایی سازمان بنادر و دریایی به منظور بررسی آخرین وضعیت توان و تجهیزات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ، از بندر امام خمینی ( ره ) بازدید و با مدیر کل ، معاونین و مسؤولین دریایی این اداره کل دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبر نگار گروه کشتیرانی صنعت نیوز، مهندس سعید یزدیان ، معاون دریایی سازمان بنادر و دریایی به منظور بررسی آخرین وضعیت توان و تجهیزات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ، از بندر امام خمینی ( ره ) بازدید و با مدیر کل ، معاونین و مسؤولین دریایی این اداره کل دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی بر رفع مشکلات حوزه ی دریایی با بهره گیری از توان نیروهای کار آمد و توانمند در بنادر تأکید کرد .

مهندس سعید یزدیان در خصوص رویکرد جدید سازمان بنادر و دریانوردی به امور حاکمیتی و التزام به استانداردهای بین المللی افزود : با توجه به اهمیت جایگاه و نقش بندر امام خمینی (ره) در صادرات و واردات کالا و کشور می بایست از هر عاملی که سبب ارتقاء سطح کیفی و بهبود روند امور بشود استفاده شود.

وی از ادامه ی تلاش ها جهت تبین مبحث منطقه ویژه دریایی خلیج فارس و نوآوری در برگزاری مانورهای مقابله با آلودگی های دریایی و بهبود کیفیت آنها خبر دادو خواستار حضور فعالانه و مبتکرانه مدیران و کارشناسان بنادر در خصوص حصول و انعقاد تفاهم نامه های منطقه ای شد و بر تعویض اختیارات به مدیران بنادر به جهت تقویت حرکت و عزم آنان تأکید کرد .

مهند ایزدیان ، در خصوص قرار داد شناورسازی معروقه ها اظهار داشت : در این خصوص با اتخاذ راهکارهای تازه و بازنگری جدی در این موضوع ، از توان محل های دیگر نیز استفاده خواهد شد.

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره ادامه ی این گفتگو به بهره گیری از دیدگاه های کارشناسان و مدیران دریایی کشور ، به منظور جبران کاستی در بدنه نیروی انسانی دریایی کشور ، از ادامه روند آموزش و تربیت نیروهای متخصص و شایسته در آینده نزدیک خبرداد.

به گزارش روابط عمومی ، در این دیدار مهندس ابراهیم ایدنی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد عملیاتی بندر امام خمینی (ره) در هفت ماهه نخست سال جاری به برخی از مسائل و چالش های پیش روی این اداره کل در حوزه دریایی اشاره کرد.

همچنین خجسته معاون دریایی و بندری با ارائه گزارش آخرین اقدامات برجسته و عملکرد واحد دریایی و بندری ، برخی مشکلات و مسائل حوزه دریایی بنادر خوزستان را همراه با پیشنهاهایی جهت رفع آن تشریح کرد.

در ادامه بزاز معاون طرح و توسعه این اداره کل با برشمردن نقش ادارات تابعه این معاونت در فرایند امور آموزش و صدور گواهی نامه های دریانوردی ، ابعاد و ویژگی های مختلف سیستم جامع دریایی که در بندر امام خمینی (ره ) برای نخستین بار طراحی و راه اندازیی شده است ، بررسی کرد.

گفتنی است در ادامه ، معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی به همراه مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از تجهیزات دریایی مجتمع بندری امام خمینی (ره) دیدن کردند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/11023
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است