جمعه 28 ارديبهشت 1403

همايش ايمني درکارگاههاي ساختماني برگزار مي شود

  تاريخ:بيست و پنجم آبان 1387 ساعت 11:25   |     کد : 11032   |     مشاهده: 745
به گزارش صنعت نیوز، نخستين همايش ملي ايمني در کارگاههاي ساختماني به منظور شناسايي و بکارگيري روش هاي نوين و اجرايي ارتقاء سطح ايمني در ساخت و ساز شهري در تهران برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، نخستين همايش ملي ايمني در کارگاههاي ساختماني به منظور شناسايي و بکارگيري روش هاي نوين و اجرايي ارتقاء سطح ايمني در ساخت و ساز شهري در تهران برگزار مي شود.

اهداف اين همايش معرفي روشهاي ارتقاء ايمني درکارگاههاي ساختماني، آسيب شناسي رعايت ايمني در ساختمان سازي، ارائه راهکارهاي تخصصي براي تامين ايمني، معرفي ابزارهاي مربوط به فرهنگ سازي ارتقاء ايمني و حفظ محيط زيست در ساخت و ساز شهري و همچنين بررسي نقش بيمه در افزايش ايمني کارگاههاي ساختماني است.

اين همايش دو روزه در چهار سرفصل مباني نظري ايمني در ساخت و ساز، مديريت و سياستگذاري، قوانين و مقررات و دستورالعمل هاي ايمني در کارگاههاي ساختماني و همچنين وظايف عوامل اجرايي و کنترل کننده ايمني در ساخت و ساز طراحي شده است.

دراين همايش محورهاي اهميت ايمني در کارگاههاي ساختماني و چالشهاي موجود،نقش ايمني در افزايش کيفيت ساختمان، بازخواني راهبردها و وظايف سازمان ها در ارتقاء ايمني در ساخت و ساز شهري، بررسي قوانين و ضوابط هاي مربوط، انواع حوادث در کارگاههاي ساختماني و روشهاي پيشگيري از آن، تاثير استفاده از فن آوري هاي نوين ساخت و ساز در افزايش ايمني در کارگاههاي ساختماني و ايمني کارگاههاي ساختماني در کشورهاي پيشرفته مورد بررسي کارشناسان قرار مي گيرد.

فعالان صنعت ساختمان سازي همچنين در کارگاههاي تخصصي اين همايش به تجزيه و تحليل مخاطرات کارگاههاي ساختماني،اقتصاد مهندسي ايمني در ساخت و ساز شهري، نقش آموزش در ارتقاء ايمني در کارگاههاي ساختماني، روشهاي پيشگيري از حوادث کارگاهي و چگونگي استفاده از تجهيزات جديد ايمني در کارگاههاي ساختماني مي پردازند.

در حاشيه نخستين همايش ملي ايمني در کارگاههاي ساختماني که به همت موسسه تحقيق و توسعه خانه عمران برگزار مي شود، نمايشگاه ايمني و تجهيزات حفاظتي در کارگاههاي ساختماني با هدف معرفي توانمندي و ارائه توليدات و فن آوريهاي نوين در حوزه ايمني صنعت ساختمان برپا مي شود.

برگزاري نمايشگاه عکس و مسابقه وبلاگ نويسي با موضوع ايمني در کارگاههاي ساختماني نيز از ديگر نکات جنبي اين همايش است.

علاقه مندان براي اطلاعات بيشتر به وب سايت " www.civilhouse.ir" مراجعه کنند.

اين همايش با حضور مسئولان، کارشناسان و فعالان صنعت ساختمان، چهاردهم و پانزدهم آذر در تهران برگزار مي شود.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/11032
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است