جمعه 28 ارديبهشت 1403
رئيس سازمان نظام مهندسي آذربايجان شرقي:

دستگاه‌هاي ذي‌ربط بر كيفيت مصالح ساختماني نظارت كنند

  تاريخ:بيست و ششم آبان 1387 ساعت 13:04   |     کد : 11127   |     مشاهده: 759
به گزارش صنعت نیوز، رئيس سازمان نظام مهندسي آذربايجان شرقي خواستار نظارت دستگاه‌هاي ذي‌ربط بر كيفيت توليدات مصالح ساختماني شد.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، رئيس سازمان نظام مهندسي آذربايجان شرقي خواستار نظارت دستگاه‌هاي ذي‌ربط بر كيفيت توليدات مصالح ساختماني شد.

قاسم شاهكار ظهر امروز در همايش يك روزه مهندسان عضو نظام مهندسي شهرستان اهر و پنج شهر همجوار خواستار نظارت دستگاه‌هاي ذي‌ربط بر كيفيت توليدات مصالح ساختماني شد.

وي نظام‌مند كردن اطلاعات فني اماكن مسكوني و تجاري را از برنامه‌هاي اين سازمان برشمرد و صدور شناسنامه فني براي ساختمان‌ها در راستاي آگاهي شهروندان از اطلاعات فني ساختمان‌ها را در راستاي تحقق اين امر عنوان كرد.

شاهكار همچنين معرفي كارگران فني و دست‌اندركاران امر ساخت و ساز را به مراكز فني و حرفه‌اي در راستاي ارتقاي مهارت آنها در رشته‌هاي مختلف و ارائه گواهينامه مهارت از سوي سازمان فني و حرفه‌اي را در اين راستا برشمرد.

شاهكار سازمان نظام مهندسي آذربايجان شرقي، نظام مهندسي منطقه اهر ارسباران را يكي از مراكز نظام مهندسي نمونه در سطح استان برشمرد كه با بهره‌گيري توان مهندسان باتجربه و متخصص گام‌هاي اساسي در توسعه بخش مسكن و نظارت اصولي بر امر ساخت و ساز ابنيه و ساختمان داشته و در اين راستا زمينه اشتغال پايدار را براي مهندسان جوان و تحصيل كردگان اين رشته فراهم كرده است.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/11127
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است