شنبه 29 ارديبهشت 1403

برنامه توسعه تاتا استیل

  تاريخ:بيست و ششم آبان 1387 ساعت 16:20   |     کد : 11184   |     مشاهده: 1519
به گزارش صنعت نیوز، اخیرا تاتا استیل اعلام کرده است که برنامه توسعه اش باسرعت تمام در حالاجرا می باشد و با وجود کاهش قیمت ها در سراسر جهان هیچ برنامه ای برای توقف کار آن ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه صنایع صنعت نیوز، اخیرا تاتا استیل اعلام کرده است که برنامه توسعه اش باسرعت تمام در حالاجرا می باشد و با وجود کاهش قیمت ها در سراسر جهان هیچ برنامه ای برای توقف کار آن ندارند .

به گزارش خبر خودرو ، دکتر جی جی ایرانی – مدیر تاتا سانز - گفت : برنامه توسعه تاتا استیل باتمام قدرت در حال حرکت کردن است و هیچ تصمیمی برای توقف کار آن گرفته نشده است .

وی افزود: ما در دوره سختی قرار داردیم ، اما همچنان پروژه های در حال حرکت  رو به جلو هستند و اجازه نمی دهیم که کمبود بودجه مانع پیشرفت ما شود.

اخیرا این تولید کننده فولاد اعلام کرده بود که قصد راه اندازی یک کوره جدید در واحد جمشیدپور خود دارد و برای راه اندازی آن در طی دو سال و رساندن آن به ظرفیت تولید 10 میلیون تن در حدود 14000 کرور روپیه هزینه خواهد شد.

کوره I blast furnance  که ظرفیت تولید سالانه 3.05 تن آهن مذاب را دارد در نوامبر سال 2010 وارد خط تولید خواهد شد. 

علاوه برافزایش ظرفیت این واحد،شرکت قصد دارد تا تأسیسات جارخانه ، اوریسا و چاتیسگار رانیز توسعه دهد .

برای توسعه پروژه های فوق به ترتیب مبالغ 42000 و 22000 کرور رو÷یه در نظر گرفته شده است . هنوز در باره میزان سرمایه گذاری در چاتیسگار حرفی زده نشده است .

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/11184
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است