جمعه 28 ارديبهشت 1403

برخورد قضايي باعاملان ساخت وسازهاي غيرمجاز

  تاريخ:بيست و هشتم آبان 1387 ساعت 10:20   |     کد : 11256   |     مشاهده: 793
به گزارش صنعت نیوز، فرماندار تهران از ورود شوراي تامين تهران براي برخورد قاطع قضايي و انتظامي با عاملان ساخت و سازهاي غير مجاز در منطقه گلدره واقع در بخش مرکزي و روستاي مرتضي گرد از توابع بخش آفتاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، فرماندار تهران از ورود شوراي تامين تهران براي برخورد قاطع قضايي و انتظامي با عاملان ساخت و سازهاي غير مجاز در منطقه گلدره واقع در بخش مرکزي و روستاي مرتضي گرد از توابع بخش آفتاب خبر داد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تهران، حسين طلا صبح امروز در جلسه شوراي تامين تهران که به منظور بررسي وضع ساخت و ساز غير مجاز در منطقه گلدره و مرتضي گرد با حضور مقامات و مسئولان قضايي، انتظامي، استاني و شهرستاني در محل فرمانداري تهران تشکيل شد، از دستگاههاي متولي شهرستان تهران خواست با بکارگيري راه حل هاي قانوني اقدام به ساماندهي و کنترل ساخت و سازهاي غير مجاز کرده و با هر گونه اقدام غير مجاز و مغاير با حقوق عامه مردم قاطعانه برخورد کنند.

فرماندار تهران در پايان گفت: مردم تهران مطمئن باشند کوچکترين اغماضي در اين خصوص با زمين خواران و عوامل سودجو که منافع عمومي مردم را به خطر مي اندازند نخواهيم داشت.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/11256
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است