جمعه 28 ارديبهشت 1403

فعالان ايراني در بخش ساخت و ساز به الجزاير مي روند

  تاريخ:بيست و هشتم آبان 1387 ساعت 11:19   |     کد : 11275   |     مشاهده: 721
به گزارش صنعت نیوز، فعالان ايراني در بخش ساخت و ساز مسکن با تشکيل شرکت هاي مشترک به الجزاير مي روند.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، فعالان ايراني در بخش ساخت و ساز مسکن با تشکيل شرکت هاي مشترک به الجزاير مي روند.

محمد سعيدي کيا وزير مسکن و شهرسازي در پايان سفر دو روزه همراه معاون اول رئيس جمهور کشورمان به الجزاير گفت: قرار است وزير مسکن و عمران الجزاير با سفر به ايران از توانمندي هاي کشورمان در ساخت و ساز مسکن و احياي بافت هاي فرسوده و تاريخي بازديدکند.

وي گفت: دو کشور در زمينه شهرسازي و مسکن تفاهمنامه اي در گذشته امضا و برنامه اجرايي ان را نيز تعيين کرده اند که در اين سفر راه هاي دسترسي به ان بررسي شد.

سعيدي کيا گفت: بر اساس توافق هاي انجام شده قرار است ايران و الجزاير در

زمينه تحقيقات مسکن ، بازسازي بناهاي خسارت ديده از سوانح ، اجراي طرح هاي شهري ، احياي بافت هاي فرسوده و مرمت اثار تاريخي شهرها همکاري کنند.

سعيدي کيا ابراز اميدواري کرد با سفر وزير مسکن و عمران الجزاير به ايران در اينده نزديک،‌ مقدمات تشکيل شرکت هاي ايراني - الجزايري در بخش مسکن فراهم شود و مهندسان و سازندگان مسکن در ايران بتوانند به راحتي در بخش مسکن الجزاير فعال شوند.

سيل اخير در الجزاير در 17 استان اين کشور خسارت هايي ايجاد کرده است که تجارب ايران در مقابله با اينگونه حوادث ، بازسازي اثار و بناهاي خسارت ديده و بازسازي و نوسازي انها فرصت مناسبي براي حضور فعالان بخش ساختمان در الجزيره است.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/11275
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است