يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

پايگاه دريايي عسلويه ارتقا يافت

  تاريخ:بيست و هشتم آبان 1387 ساعت 11:37   |     کد : 11282   |     مشاهده: 1741
به گزارش صنعت نیوز، فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، گفت: نيروي دريايي سپاه با توجه به گسترش دامنه مأموريتهاي واگذار شده در خليج فارس و تنگه استراتژيک هرمز، پايگاه دريايي عسلويه را به منطقه ارتقا داده و از اين پس منطقه چهارم دريايي ثارالله عهده دار ادامه مأموريت هاي محوله است.

به گزارش خبرنگار گروه کشتیرانی صنعت نیوز، فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، گفت: نيروي دريايي سپاه با توجه به گسترش دامنه مأموريتهاي واگذار شده در خليج فارس و تنگه استراتژيک هرمز، پايگاه دريايي عسلويه را به منطقه ارتقا داده و از اين پس منطقه چهارم دريايي ثارالله عهده دار ادامه مأموريت هاي محوله است.

به گزارش روابط عمومي سپاه ، سردار دريادار پاسدار مرتضي صفاري صبح امروز در مراسم معرفي فرمانده منطقه چهارم دريايي سپاه افزود: نيروي دريايي سپاه يکي از مأموريت هاي مهم خود را دفاع از منافع و آبهاي جمهوري اسلامي ايران و کمک به ارتقاي امنيت پايدار و فراگير در اين منطقه حساس مي داند.

مرتضي صفاري با اشاره به توان بازدارندگي به هوشمندي و آمادگي نيروي دريايي سپاه در بکارگيري تجهيزات و سامانه هاي پيشرفته و نوين در انجام مأموريت هاي محوله گفت: نيروي دريايي سپاه با بکارگيري انواع شناورهاي عملياتي و تندرو، موشک انداز ، اژدرافکن ، ويژه يگانهاي موشکي ساحل به دريا، يگانهاي تکاور و تفنگدار دريايي و نيز يگانهاي هوابرد با حضور مستمر و قدرتمند در محدوده آبهاي جمهوري اسلامي ايران آماده پاسخگويي سريع و قاطع به هر نوع تهديد احتمالي است.

دريادار صفاري در ادامه با گراميداشت حماسه آفريني رزمندگان و شهيدان بسيجي در طول تاريخ دفاع مقدس و حراست از انقلاب اسلامي و تبريک هفته بسيج به دريادلان بسيجي گفت: نيروي دريايي سپاه با اجراي طرح نظير به نظير ، نيروهاي شجاع و دلاور بسيجي را در رسته هاي مختلف سازماندهي کرده است و با بکارگيري توان مردمي ساحل نشينان مؤمن و انقلابي خليج فارس، قدرت دفاعي خود را در منطقه ارتقاء داده است.

فرمانده نيروي دريايي سپاه در اين مراسم، ناوسالار يکم پاسدار عليرضا ناصري را به عنوان فرمانده منطقه چهارم دريايي ثارالله معرفي کرد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/11282
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است