جمعه 28 ارديبهشت 1403

کاهش اجاره خريداران مسکن در انگليس را دچار مشکل کرد

  تاريخ:بيست و نهم آبان 1387 ساعت 11:45   |     کد : 11348   |     مشاهده: 705
به گزارش صنعت نیوز، با کاهش بي سابقه اجاره مسکن در انگليس در پنج سال گذشته، تعداد زيادي از خريداران منازل به علت رکود بازار و ناتواني در فروش آنها به بنگاههاي اعتباري مراجعه مي کنند.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، با کاهش بي سابقه اجاره مسکن در انگليس در پنج سال گذشته، تعداد زيادي از خريداران منازل به علت رکود بازار و ناتواني در فروش آنها به بنگاههاي اعتباري مراجعه مي کنند.

به نوشته روزنامه تايمز لندن در اينترنت ، بررسي هاي اخير نشان داد دوازده درصد از موسسات اعتباري اعلام کردند قيمت اجاره ها در ماههاي اوت و اکتبر‌کاهش يافت. اين درحالي است که اين ميزان طي سه ماه قبل از آن به شدت افزايش يافته بود.

به نوشته تايمز ، از سال دوهزارو سه تاکنون ، اولين بار است که جدول اجاره ها سير نزولي نشان مي دهد.

گزارش ها حاکي است در صورت ادامه اين روند ، از هر سه تن از خريداران ،‌ يک تن تا اواسط سال آينده متضرر

مي شود زيرا قيمت مسکن خريداري شده کمتر از قيمت بازار خواهد بود.

موسسه مالي اعتباري " استاندارد و پورز" انگليس اعلام کرد ، از آنجا که وام دهندگان به افرادي وام اعطا کردند که ميزان سپرده چنداني نداشته اند و با کاهش قيمت مسکن تضمين کمتري در اختيار داشته اند، آسيب پذيري افرادي که در سالهاي دوهزارو شش وارد بازار "خريد براي اجاره "‌ شدند ، به شدت افزايش يافته است.

اين موسسه اعتباري به همراه بسياري از کارشناسان اقتصادي پيش بيني کردند در صورت کاهش بيست و پنج تا سي درصدي مسکن، حدود دويست و بيست الي چهار صدو چهل هزار تن متضرر مي شوند.

به نوشته اين روزنامه ، دوازده درصد بنگاهها اعلام کردند کاهش اجاره ها در طي ماههاي آينده همچنان ادامه خواهد يافت. پنجاه و سه در صد صاحيان بنگاههاي اعتباري معتقدند اين بحران که تا اکتبر ادامه مي يابد ، در لندن شديد تر از ساير شهر ها خواهد بود.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/11348
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است