شنبه 29 ارديبهشت 1403

باشگاه سپاهان و سرباز احمدی

  تاريخ:بيست و دوم ارديبهشت 1387 ساعت 15:15   |     کد : 115   |     مشاهده: 2437
به گزارش صنعت نیوز، باشگاه فولاد مباركه اصفهان بيانيه‌اي را در مورد دريافت ديه سرباز حمدي از سوي فدراسيون فوتبال ايران منتشر كرد.

به گزارش صنعت نیوز، باشگاه فولاد مباركه اصفهان بيانيه‌اي را در مورد دريافت ديه سرباز حمدي از سوي فدراسيون فوتبال ايران منتشر كرد.
 اين باشگاه درباره برخي اخبار منتشر در بعضي مطبوعات در خصوص عدم تأديه خسارت 70 ميليون توماني به خانواده سرباز مصدوم (احمدي)، با ارسال فيش‌هاي واريز شده به حساب او، خاطر نشان مي‌سازد: سپاهان به جهت احترام به آراي صادره و حفظ حرمت قانون و تحكمي كه در اين خصوص صورت گرفته، مبلغ 700 ميليون ريال به نام سرباز مصدوم واريز نموده و عدم اعتراض به اين قسمت از رأي كميته انضباطي و شوراي استيناف به جهت كاهش آلام روحي و مادي وي و خانواده‌اش بوده است. باشگاه، وفق قانون با اين عمل به جبران خسارات زبان ديده در قالب تبعيض بخشي از رأي كميته انضباطي و شوراي استيناف جامه عمل پوشانده است.
در ادامه آمده است: رويه فدراسيون درخصوص جرائم و خسارات مالي تيم‌ها بدين نحو است كه قبل از قطعيت حكم صادره از كميته انضباطي و به تبع حكم بدوي، مبادرت به برداشت مبالغ خسارات و جرائم از حساب مفتوحه باشگاه در معاونت مالي سازمان ليگ مي‌نمايد. اين حكايت از رويه معمول فدراسيون قبل از قطعي شدن حكم دارد ومبني بر پرداخت خسارات توسط باشگاه قبل از قطعيب رأي در كميته استيناف كه اين عمل را آماده‌اي برهبه بودن مبالغ پرداختي به سرباز وظيفه دانسته را، فاقد وجاهت قانوني مي‌داند.
در بخش ديگري از بيانيه باشگاه سپاهان عنوان شد: عقد هبه يك تأسيس حقوقي است كه وفق بند اول ماده 190 قانوني مدني نياز به باطني طرفين عقد داشته و اراده باشگاه به پرداخت مبالغ در قالب مساعدت با هبه، محقق نگرديده، و پرداخت مبالغ براساس آراي صادره بوده است. نظر به مراتب فوق‌الذكر، باشگاه به هيچ عنوان مبالغ واريزي به حساب سرباز احمدي را ماهيتاً هبه و مساعدت نمي‌داند و راسماً طي لايحه شماره ثبت 303 مورخ 17/2/1387 مبثوت در دبيرخانه كميته انضباطي، اذعان به اين امر نموده است.

http://www.sanatnews.ir/News/1/115
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است