جمعه 28 ارديبهشت 1403
مديرعامل راه آهن:

با اقدامات جديد نيازهاي مردم را پاسخ مي دهيم

  تاريخ:دوم آذر 1387 ساعت 14:07   |     کد : 11547   |     مشاهده: 735
به گزارش صنعت نیوز، دکتر زياري ، مديرعامل راه آهن روز جمعه در بازديد سرزده از قسمت هاي مختلف راه آهن اعلام کرد: با شناسايي و رفع کاستي ها و اقدامات جديد ، اميدواريم بتوانيم نيازهاي مردم را پاسخگو باشيم.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، دکتر زياري ، مديرعامل راه آهن روز جمعه در بازديد سرزده از قسمت هاي مختلف راه آهن اعلام کرد: با شناسايي و رفع کاستي ها و اقدامات جديد ، اميدواريم بتوانيم نيازهاي مردم را پاسخگو باشيم.   

در جريان بازديد پنج ساعته مديرعامل راه آهن ، زياري ، ضمن سرکشي از قسمتهاي مختلف راه آهن تهران از مسير خط ريلي تهران تا ايستگاه ورامين بازديد کرد و ضمن گفتگو با کارکنان کشيک از نزديک با مسائل و مشکلات آنها آشنا شد.

مدير عامل راه آهن، پس از بازديد از طول خط و ايستگاه ورامين با مسافران قطار در ايستگاه ورامين به تهران همسفرو با تعدادي از آنان گفتگو کرد و با نقطه نظرها و برخي مشکلات آنها آشنا شد.

وي در اين بازديد همچنين از شرکت رجا خواست به صورت شبانه روزي در خدمت مردم باشند و با تلاش و جديت بيشتر برخي کاستي هاي موجود در اين بخشها را به سرعت برطرف کنند تا خدمات مناسب تري در شأن مردم ارائه شود.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/11547
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است