جمعه 28 ارديبهشت 1403

املاک بيش از 50 هزار صاحب خانه در نيويورک مصادره مي شود

  تاريخ:چهارم آذر 1387 ساعت 12:42   |     کد : 11719   |     مشاهده: 699
به گزارش صنعت نیوز، منابع خبري روز يکشنبه اعلام کردند بيش از پنجاه هزار نفر از مالکان خانه در ايالت نيويورک امريکا ، خانه هايشان مصادره مي شود .

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، منابع خبري روز يکشنبه اعلام کردند بيش از پنجاه هزار نفر از مالکان خانه در ايالت نيويورک امريکا ، خانه هايشان مصادره مي شود .

به گفته توماس ديناپولي حسابرس کل ايالت نيويورک، افزايش ميزان مصادره املاک به علت بحران مسکن همچنين به منابع مالي دولت هاي محلي اسيب مي رساند زيرا چهل و چهار درصد درامدهايشان از ماليات بر مستغلات تامين مي شود .

وي احتمال داد در صورت تشديد بحران مسکن در ايالت نيويورک و کاهش ارزش خانه ها ماليات بر مستغلات نيز افزايش يابد.

به گفته وي اساس درامدهاي مالياتي دولتهاي محلي را ماليات بر مستغلات تشکيل مي دهد که در حال تضعيف شدن است.

به گزارش خبرگزاري شينهوا از نيويورک، اين سخنان در شرايطي بيان مي شود که ايالت نيويورک رتبه سي و ششم را از لحاظ ميزان مصادره املاک در بين ايالت هاي امريکا از ان خود کرده است.

در همين حال، گزارش مي شود موسسات مالي فني مي و فردي مک Fannie Mae and Freddie Mac موافقت کردند مصادره املاک تا پايان تعطيلات اخر سال به تعويق بيفتد تا بدين ترتيب به خانواده هاي امريکايي براي عبور از بحران هاي مالي و اعتباري کنوني در سراسر اين کشور کمک کنند.

اين دو شرکت بزرگ وام دهنده امريکايي با هدف کمک به وام گيرندگان ، برنامه اي براي تغيير نظام اعطاي وام از بيست و ششم ماه نوامبر سال دو هزار و هشت تا نهم ماه ژانويه سال دو هزار و نه، اجرا خواهند کرد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/11719
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است