شنبه 29 ارديبهشت 1403

موزه مجازي صنايع‌دستي خراسان شمالي افتتاح شد

  تاريخ:چهارم آذر 1387 ساعت 13:08   |     کد : 11723   |     مشاهده: 1225
به گزارش صنعت نیوز، در راستاي اجراي برنامه‌هاي معاونت هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي کشور و توسعه و ترويج صنايع‌دستي خراسان شمالي، معاونت صنايع‌دستي اين استان اولين موزه مجازي صنايع‌دستي استان را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، در راستاي اجراي برنامه‌هاي معاونت هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي کشور و توسعه و ترويج صنايع‌دستي خراسان شمالي، معاونت صنايع‌دستي اين استان اولين موزه مجازي صنايع‌دستي استان را افتتاح کرد.

موزه مجازي صنايع‌دستي خراسان شمالي در فضاي سه بعدي و به صورت دو زبانه طراحي شده و در مجموع 22 غرفه، بيش از 20 رشته استان را به نمايش گذارده و معرفي مي‌کند.

به گفته معاونت صنايع‌دستي اين استان اين موزه با هدف معرفي ترويج و آموزش صنايع‌دستي استان به صورت دو زبان فارسي و انگليسي طراحي و ارائه شده و اميد است با افتتاح آن، اهدافي چون آشنايي با صنايع دستي استان در سطوح مختلف کشوري و بين‌المللي و ايجاد زمينه‌هاي لازم جهت بازايابي صنايع‌دستي استان و توسعه تجارت آن، در بخش‌هاي داخلي و خارجي را فراهم آورد.

علاقه‌مندان مي‌توانند با مراجعه به سايت اين موزه به آدرس www.mhcnkh.net از تصاوير و اطلاعات درج شده در آن بهره‌مند شده و نظرات و پيشنهادات خود را نيز از اين طريق به معاونت صنايع‌دستي خراسان شمالي ارسال کنند. ضمنا اين معاونت از طريق اين سايت پاسخگوي سوالات آنها براي آشنايي بيشتر با صنايع‌دستي اين منطقه خواهد بود.

لازم به ذکر است در ادامه برنامه‌هاي اين معاونت در اين راستا سي دي موزه مجازي صنايع‌دستي خراسان شمالي نيز به صورت offline در دست تهيه بوده که پس از تکثير در اختيار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/11723
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است