جمعه 28 ارديبهشت 1403

اعتبار مورد نياز كمربندي اهواز تامين مي‌شود

  تاريخ:پنجم آذر 1387 ساعت 14:26   |     کد : 11792   |     مشاهده: 759
به گزارش صنعت نیوز، وزير راه و ترابري گفت: باند اول جاده كمربندي اهواز تا پايان امسال به بهره‌برداري مي‌رسد و براي اين منظور هر ميزان اعتبار مورد نياز باشد، تامين مي‌كنيم.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، وزير راه و ترابري گفت: باند اول جاده كمربندي اهواز تا پايان امسال به بهره‌برداري مي‌رسد و براي اين منظور هر ميزان اعتبار مورد نياز باشد، تامين مي‌كنيم.

حميد بهبهاني صبح امروز در بازديد از روند اجراي پروژه جاده كمربندي اهواز اظهار داشت: مقرر شد عمليات فاز اول اين جاده در مسير مستقيم ادامه يابد و بخش‌هاي مربوط به رمپ و لوپ‌هاي جاده كمربندي در سال بعد اجرا شود.

وي اعتبار جاده كمربندي در سال ‌جاري را 17 ميليارد تومان عنوان كرد و افزود: با توجه به مشكلات ترافيكي و تردد خودروهاي سنگين از شهر اهواز، بايد هر‌چه سريعتر عمليات فاز اول جاده كمربندي ادامه يابد و تا پايان سال افتتاح شود كه براي حصول اين نتيجه هر ميزان اعتبار مورد نياز را تامين مي‌كنيم.

بهبهاني يادآور شد: در بودجه سال آينده وزارت راه و ترابري اعتبار مناسبي براي اتمام جاده كمربندي اهواز در نظر گرفته شده است.

وزير راه و ترابري با ابراز گلايه‌ از آغاز عمليات اجرايي ساخت جاده كمربندي اهواز به صورت دو‌بانده به طور همزمان گفت: بهتر بود ابتدا عمليات يك باند به طور كامل انجام و سپس باند دوم آغاز مي‌شد اگر اين چنين عمل شده بود، تا به حال فاز اول اين پروژه به بهره‌برداري رسيده بود.

بهبهاني كند شدن روند اجراي جاده كمربندي موسوم به آزادراه شمال شرق به سبب كمبود اعتبار را رد كرد و آن را تاخير در تخصيص اعتبارات دانست.

وزير راه و ترابري امروز براي بازديد از طرح‌هاي در دست اجرا در استان خوزستان و افتتاح بندر اروند‌كنار به اين استان سفر كرده است.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/11792
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است