جمعه 28 ارديبهشت 1403

گشایش نمایشگاه صنعت ساختمان، کاشی و سرامیک ایران در بوشهر

  تاريخ:هفتم آذر 1387 ساعت 10:02   |     کد : 11877   |     مشاهده: 443
به گزارش صنعت نیوز، عصر امروز دومین نمایشگاه صنعت ساختمان، کاشی و سرامیک ایران در محل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان بوشهر گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، عصر امروز دومین نمایشگاه صنعت ساختمان، کاشی و سرامیک ایران در محل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان بوشهر گشایش یافت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان بوشهر  گفت: در این نمایشگاه واحدهای تولیدی در زمینه لوله و اتصالات ، عایق های رطوبتی، افزودنی های بتنی، پوشش های سلولزی، در و پنجره، نرده ، پلاستوفوم، نماهای کامپوزیت، بلوک و سنگ نما، دکوارسیونهای داخلی ساختمان، سیستم های حفاظتی، فرآورده های بتنی، سیم و کابل، سقف کاذب و لوازم بهداشتی آخرین تولیدات خود را در معرض نمایش گذاشته اند.

 

علیرضا سرخی نیا افزود: صنعت ساختمان و بخشهای وابسته به آن در تمام دنیا به عنوان یکی از صنایع استراتژیک و پرونق محسوب می شود که براساس بررسی های انجام شده در صورت فعال شدن این بخش حدود 150 بخش مرتبط با این صنعت فعال خواهد شد.

 

وی اظهار داشت : برگزاری  نمایشگاه مذکور  افزون بر ایجاد رقابت سالم در بین واحدهای شرکت کننده و ایجاد بازار مناسب برای تولید کنندگان باعث آشنایی و استفاده بازدیدکنندگان از آخرین دستاوردها و فناوری های این شاخه از صنعت نیز خواهد شد.

 

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان بوشهر گفت: این نمایشگاه در فضایی به مساحت یک هزار و 600 متر مربع با حضور 50 واحد تولیدی داخلی و خارجی برپا شده است.

 

سرخی نیا یادآور شد: دومین نمایشگاه صنعت ساختمان، کاشی و سرامیک ایران تا هشتم آذرماه از ساعت 16 تا 22 واقع در محل نمایشگاههای بین المللی استان بوشهر دایر است.

 

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/11877
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است