جمعه 28 ارديبهشت 1403

ايرانيان طعمه اصلي کلاهبرداران اماراتي!

  تاريخ:نهم آذر 1387 ساعت 12:27   |     کد : 11974   |     مشاهده: 777
به گزارش صنعت نیوز، طي چند ماهه گذشته ده‌ها ايراني در دام کلاهبرداران در امر ساخت و ساز در امارات متحده عربي افتادند و از کلاهبردان اماراتي به دادگاه‌هاي اين کشور شکايت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، طي چند ماهه گذشته ده‌ها ايراني در دام کلاهبرداران در امر ساخت و ساز در امارات متحده عربي افتادند و از کلاهبردان اماراتي به دادگاه‌هاي اين کشور شکايت کردند.

با تبليغات گسترده شبکه‌هاي تلويزيوني فارسي زبان و روزنامه‌هاي داخلي و خارجي در زمينه سرمايه‌گذاري در امر ساخت و ساز و خريد و فروش واحدهاي آپارتماني و ويلاهاي مسکوني در شهرهاي مختلف امارات و به خصوص در اميرنشين دوبي، هزاران ايراني براي سرمايه‌گذاري در اين زمينه در دام شيادان و کلاهبردان اماراتي افتاده و ميليون‌ها درهم خسارت ديده‌اند که تاکنون هيچ مرجع قانوني جوابگوي آنان نيست!

طبق پيگيري‌هاي صورت گرفته، صاحبان چندين شرکت توليدي معروف ايران با خروج ميلياردها تومان سرمايه خود از کشور و به شوق سرمايه‌گذاري و خريد املاک در اميرنشين دوبي به دام اين کلاهبرداران اماراتي افتادند که چند تن از آنان به دادگاه دوبي شکايت کرده‌اند که تاکنون به نتيجه قطعي نرسيده‌اند و حکمي نيز از طرف دادگاه صادر نشده است.

يکي از مالباختگان با تاييد کلاهبرداري اماراتي‌ها گفت: در يکي از بنگاه‌هاي رسمي در دوبي اقدام به خريد واحد آپارتماني کردم که قرار شد پس از شش ماه اين واحد مسکوني را تحويل بگيرم. پس از مدت تعيين شده براي تحويل واحد خريداري شده به بنگاه مراجعه کردم که هيچ اثري از بنگاه و عاملان ان نبود. با پيگيري‌هاي گسترده توانستم يکي از عاملان آن که شخص ايراني بود پيدا کنم که ايشان نيز هيچ مسوليتي در ان بنگاه نداشت و کارمند يک شرکت خصوصي بود.

وي افزود: مبلغ کلاهبرداري شده از من بيش از 465 هزار درهم (بيش از 123 ميليون تومان) است که از اين بنگاه نيز شکايت کرده‌ام و پرونده‌ام در دادگاه دوبي است.

در چند ماهه گذشته با شدت يافتن بحران اقتصادي جهان، ساخت صدها برج و ويلا متوقف شده و رکود خريد و فروش املاک همه شهرهاي امارات متحده عربي را فرا گرفته است.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/11974
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است