جمعه 28 ارديبهشت 1403
وزير راه:

با برداشتن يارانه‌ها از قيمت بليت قطار دستمزد لكوموتيورانان واقعي مي‌شود

  تاريخ:نهم آذر 1387 ساعت 13:31   |     کد : 11978   |     مشاهده: 665
به گزارش صنعت نیوز ،وزير راه و مديرعامل راه‌آهن با جمعي از لكوموتيورانان ديدار و گفت‌وگو كردند.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز ،وزير راه و مديرعامل راه‌آهن با جمعي از لكوموتيورانان ديدار و گفت‌وگو كردند.

وزير راه در اين ديدار گفت: باتوجه به تقارن اين ديدار در روز 5 آذر كه مصادف با روز بسيج است پيشنهاد مي‌كنم مديران راه‌آهن اين روز را به نام روز لكوموتيوران در تقويم ملي به ثبت برسانند.

بهبهاني با گراميداشت ياد و خاطره شهداي وزارت راه مخصوصا شهداي راه‌آهن با اشاره به تلاش‌هاي شبانه‌روزي و بي‌وقفه لكوموتيورانان گفت: اين زحمات شما عزيزان از ديد هيچ‌كس پنهان نيست و تا زماني كه دل‌ها به سمت خدا باشد انجام كارها به راحتي صورت مي‌گيرد.

وي اظهار كرد: لكوموتيورانان از طبقه صبور و زحمتكش جامعه هستند، افرادي كه در روزهاي مهم سال بايد دور از خانه و خانواده خود باشند و بايد بدانند كه اين خدمت‌رساني شبانه‌روزي در نزد خداوند بي‌اجر نيست.

بهبهاني تصريح كرد: با اجرا شدن طرح تحول اقتصادي و برداشتن يارانه‌ها از روي قيمت بليت قطار اولين منافع اين طرح نصيب لكوموتيورانان ‌شده و دستمزد واقعي به اين افراد پرداخت مي‌شود. تا زماني كه يارانه از طرف دولت داده مي‌شود ارزش و قيمت واقعي كار شما عزيزان مشخص نمي‌شود.

زياري ـ معاون وزير و مدير عامل راه آهن نيز در اين ديدار با بيان پاره‌اي از مشكلات كاركنان گفت: همه مسوولان بايد به دنبال رفع مشكلات و مسائل كارمندان خود باشند تا افراد بتوانند با آسودگي خاطر بيشتري در امر خدمت‌رساني تلاش كنند.

زياري افزود: با توجه به اين كه راه‌آهن چند سالي با عدم استخدام نيروي كار علي‌الخصوص لكوموتيوران روبه رو است كمبود لكوموتيوران از جمله مشكلات راه‌آهن است.

مديرعامل راه‌آهن همچنين با اعلام پاداشي پانزده روز براي كاركنان راه‌آهني در روز عيد غدير خبر داد و گفت: انشاءالله در روز عيد غدير اين پاداش به كاركنان راه‌آهن پرداخت مي‌شود.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/11978
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است