جمعه 28 ارديبهشت 1403
وزير راه :

هزينه طرح هاي عمراني را کاهش دهيد

  تاريخ:يازدهم آذر 1387 ساعت 10:24   |     کد : 12068   |     مشاهده: 755
به گزارش صنعت نیوز، وزير راه و ترابري ، مديريت زمان و هزينه را مهمترين راهبرد مديران و مجريان طرح هاي عمراني اين وزارتخانه اعلام کرد و گفت: 360 طرح عمراني زير بنايي حمل و نقل بايد اولويت بندي شود.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، وزير راه و ترابري ، مديريت زمان و هزينه را مهمترين راهبرد مديران و مجريان طرح هاي عمراني اين وزارتخانه اعلام کرد و گفت: 360 طرح عمراني زير بنايي حمل و نقل بايد اولويت بندي شود.

حميد بهبهاني در مراسم معارفه مديرعامل جديد شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل کشور گفت : با اجراي بموقع طرح ها ، افزايش کيفيت هم بايد مورد توجه قرار گيرد.

وزير راه و ترابري با تقدير از زحمات صادق افشار گفت : فردي از خانواده وزارت راه و ترابري و اشنا به موضوع هاي تخصصي در شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل کشور منصوب شده است.

در اين مراسم با قدرداني از تلاش هاي صادق افشار ، محمد برزگر به عنوان معاون وزير و مديرعامل شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل کشور معرفي شد.

برزگر پيش از اين مدير عامل شرکت آزمايشگاه فني مکانيک خاک وزارت راه و ترابري بود.

شرکت ساخت و توسعه زير بناهاي حمل و نقل کشور مسئول ساخت زير بناهاي حمل و نقل از جمله جاده ، آزادراه ، راه آهن ، فرودگاه و بنادر در کشور است.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/12068
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است