جمعه 28 ارديبهشت 1403

وزير اباداني الجزاير خواستار همکاري ايران در بخش مسکن شد

  تاريخ:دوازدهم آذر 1387 ساعت 13:45   |     کد : 12145   |     مشاهده: 795
به گزارش صنعت نیوز، وزير مسکن و آباداني الجزاير گسترش همکاري هاي عمراني و ساختمان سازي با ايران را خواسته جدي الجزيره اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، وزير مسکن و آباداني الجزاير گسترش همکاري هاي عمراني و ساختمان سازي با ايران را خواسته جدي الجزيره اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار واحد مرکزي خبر نورالدين موسي امروز در مذاکره با محمد سعيدي کيا وزير مسکن و شهرسازي گفت: اجراي يادداشت تفاهم دو کشور ( در سال 2004) در دستور کار دولت الجزيره است.

وزير مسکن و آباداني الجزاير افزود: گروه هاي کارشناسي موارد همکاري هاي عمراني ، ساختماني و فرآيند اجراي موارد تفاهم را تهيه کرده اند.

نورالدين موسي با اعلام آمادگي بخش خصوصي و دولتي الجزاير براي همکاري با شرکت هاي ايراني در زمينه انتقال تجارب ساخت و ساز و احياء بافت هاي فرسوده گفت : دولت الجزاير از توليد مسکن حمايت مي کند.

وي افزود: قرار است سال هاي 9 - 2005 حدود يک ميليون واحد مسکوني در الجزاير ساخته شود و علاوه بر ان برنامه اي بزرگتر هم براي توليد مسکن داريم که اميدواريم شرکت هاي ايراني همکاري کنند.

وزير مسکن و آباداني الجزاير با اعلام آمادگي کشورش براي جلب سرمايه گذاري و حمايت از فعاليت هاي بخش خصوصي در زمينه هاي عمراني و ساخت و ساز خاطرنشان کرد: همه موانع جذب سرمايه گذاري هايي ايرانيان در الجزاير برطرف مي شود.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/12145
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است