شنبه 29 ارديبهشت 1403

راه اندازي بازارچه مدرن صنايع دستي در هتل بزرگ زنجان

  تاريخ:چهاردهم آذر 1387 ساعت 12:13   |     کد : 12277   |     مشاهده: 1243
به گزارش صنعت نیوز، معاون هنرهاي سنتي و صنايع دستي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان زنجان از راه اندازي بازارچه صنايع دستي در هتل بزرگ زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، معاون هنرهاي سنتي و صنايع دستي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان زنجان از راه اندازي بازارچه صنايع دستي در هتل بزرگ زنجان خبر داد.

شاپور سليمان پور معاون هنرهاي سنتي و صنايع دستي سازمان ميراث فرهنگي ،صنايع دستي و گردشگري استان زنجان با اعلام خبر فوق گفت: به منظور ارائه ابتکار در سال نوآوري و شکوفايي با مسئولان اين هتل رايزني کرديم که مکاني را براي توليد و فروش صنايع دستي راه اندازي کنيم.

وي افزود: طي سال جاري اين طرح تکميل و براي معاونت صنايع دستي سازمان ميراث فرهنگي ارسال شد که پس از نهايي شدن طرح، به استان پيشنهاد خواهيم داد.

سليمان پور اضافه کرد:‌تمامي کارگاه ها به صورت ويترين است تا گردشگران ورودي به استان نمونه هاي توليد شده و نحوه توليد آن را به صورت زنده مشاهده کنند و سپس اقدام به خريد اين آثار کنند.

معاون هنرهاي سنتي و صنايع دستي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان زنجان در پايان خاطر نشان کرد: هدف از راه اندازي اين بازارچه توسعه و گسترش بازارچه هاي مدرن در استان است.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/12277
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است