شنبه 29 ارديبهشت 1403

ابومسلم - استقلال؛ آغازگر نیم فصل دوم

  تاريخ:هفدهم آذر 1387 ساعت 09:39   |     کد : 12370   |     مشاهده: 1123
به گزارش صنعت نیوز، نیم فصل دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور کمتر از 72 ساعت پس از اتمام نیم فصل اول این رقابت‌ها از فردا و با برگزاری دیدار ابومسلم - استقلال آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز، نیم فصل دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور کمتر از 72 ساعت پس از اتمام نیم فصل اول این رقابت‌ها از فردا و با برگزاری دیدار ابومسلم - استقلال آغاز خواهد شد.

استقلال و ابومسلم که برگزار کننده آخرین دیدار از هفته اول مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور بودند، این بار در اولین بازی از نیم فصل دوم لیگ برتر به دیدار هم می روند.

استقلال، تیم دوم جدول رده بندی است که 31 امتیاز دارد و از بهترین خط دفاع و حمله لیگ سود می برد. این تیم فردا مقابل ابومسلمی می ایستد که با 16 امتیاز در جمع تیم‌های قعر جدولی است. به همان اندازه که استقلال خط دفاع و حمله خوبی دارد، سیاه جامگان مشهد در این مناطق از ضعیف ترین تیم‌های لیگ هستند.

ابومسلم که هفته‌های گذشته را با بودن یا نبودن حجازی پشت سرگذاشت، از این هفته با هدایت رسمی امیرحسین پیروانی به میدان می رود. پیروانی در هفته‌های گذشته نیز سیاه جامگان مشهدی را رهبری می کرد اما پیش از آغاز نیم فصل دوم این رهبری رسمیت یافت.

از زمانی که زمزمه حضور ناصر حجازی در تیم ابومسلم مطرح شد، همه منتظر بازی ابومسلم - استقلال بودند تا تقابل ناصر حجازی و امیر قلعه نویی را شاهد باشند. قلعه نویی و حجازی که تا به امروز فقط یکبار آنهم در چارچوب لیگ برتر سوم با تیم‌های استقلال اهواز و استقلال تهران به مصاف هم رفته‌اند (آن بازی با برتری 2 بریک شاگردان امیر قلعه نویی در تیم استقلال تهران به پایان رسید) می توانستند فردا نیز بازی ابومسلم - استقلال را جذاب تر از همیشه کنند اما چه سود که مشکلات حجازی مانع از عقد قرارداد وی با ابومسلم شد.

- برنامه هفته هجدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

یکشنبه - 17/9/87

* ابومسلم مشهد - استقلال تهران، ساعت 14، ورزشگاه ثامن الائمه مشهد

دوشنبه - 18/9/87

* برق شیراز - پیام مشهد، ساعت 14، ورزشگاه حافظیه شیراز

* مس کرمان - ذوب آهن، ساعت 14، ورزشگاه باهنر کرمان

* داماش گیلان - استقلال اهواز، ساعت 14، ورزشگاه عضدی رشت

* سپاهان اصفهان - پاس همدان، ساعت 14، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

* فولاد خوزستان - مقاومت سپاسی، ساعت 14:15، ورزشگاه تختی اهواز

* راه آهن شهرری - ملوان بندرانزلی، ساعت 14:15، ورزشگاه اکباتان تهران

* پیکان قزوین - صبای قم، ساعت 14:15، ورزشگاه رجایی قزوین

سه شنبه - 19/9/87

* پرسپولیس - سایپاکرج، ساعت 15، ورزشگاه آزادی تهران

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/12370
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است