شنبه 29 ارديبهشت 1403
سرمربي تيم کشتي آزاد :

نظم وانضباط درسرلوحه امور قرار دارد

  تاريخ:هفدهم آذر 1387 ساعت 11:11   |     کد : 12384   |     مشاهده: 1169
به گزارش صنعت نیوز، افراد برتر رقابت‌هاي کشتي آزاد انتخابي پس از بررسي كادر فني به اردوي تيم ملي دعوت مي‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز، افراد برتر رقابت‌هاي کشتي آزاد انتخابي پس از بررسي كادر فني به اردوي تيم ملي دعوت مي‌شوند.

سرمربي تيم ملي كشتي آزاد بزرگسالان با بيان اين مطلب افزود: علاوه بر سهميه‌هايي كه براي برخي افراد در نظر گرفته شده است تعدادي از کشتي گيران حاضر در فهرست ما قرار نمي‌گيرند كه بر همين اساس مقرر شد افراد مورد نظر كه بخشنامه آن بر روي خروجي سايت فدراسيون قرار مي گيرد در مسابقات انتخابي شركت كنند تا پس از پايان اين رقابت‌ها با بررسي كادر فني کشتي گيران برتر اين رقابت‌ها به اردوي تيم ملي دعوت شوند.

غلامرضا محمدي تأكيد كرد: پس از رقابت‌هاي جام جهاني كشتي آزاد و جام تختي با چند روز فاصله اردوي ما آغاز مي‌شود، ما قبل از ايام تعطيلات عيد نوروز يك اردوي كوتاه مدت را به منظور ريكاوري و مسائل روحي رواني كشتي‌گيران در نظر داريم و قصد داريم از 5 فروردين 88 تا زمان اعزام به رقابت‌هاي قهرماني آسيا در تايلند (10 ارديبهشت ) دو مرحله اردو برگزار كنيم تا كشتي‌گيران با آمادگي كامل راهي اين رقابت‌ها شوند0

وي اظهار داشت: اسامي افراد منتخب رقابت‌هاي کشتي باشگاه هاي برتر هم كه در هر وزن دو نفر مي‌باشند پس از بررسي كادر فني براي حضور در اردو اعلام خواهند شد.

دارنده دو مدال نقره جهان تصريح كرد: پس از پايان رقابت‌هاي ليگ برتر اردوهاي تيم ملي در دهه سوم بهمن آغاز مي‌شود و تا زمان رقابت‌هاي جام جهاني كشتي آزاد و جام تختي در تهران دو اردو را در برنامه كاري خود داريم.

دارنده دو مدال برنز جهان همچنين اظهار داشت: با توجه به فاصله كم ميان رقابت‌هاي جام جهاني و جام تختي با دو تركيب مجزا در اين رقابت‌ها شركت مي‌كنيم و كار ما در اين رقابت‌ها دشوار است.

قهرمان جوانان جهان گفت: رقابت‌هاي جام جهاني كشتي آزاد با 2 كيلوگرم ارفاق وزن برگزار مي‌شود و هر تيم مي‌‌تواند از 9 كشتي‌گير استفاده كند و ما از حريفان خود در اين مسابقات شناخت نسبي داريم و در پي دريافت اطلاعات لازم از آن‌ها هستيم.

محمدي تأكيد كرد: نظم و انضباط اردويي بايد در سرلوحه كار كشتي‌گيران قرار گيرد و نفرات دعوت شده به اردو با روحيه و اخلاق ما آشنا هستند 0

وي افزود : كشتي‌گيران حاضر در رقابت‌هاي جام جهاني و جام تختي نبايد به هيچ عنوان كم‌فروشي كنند و بايد قدر دوبنده تيم ملي كشتي آزاد را بدانند و با تمام وجود كشتي بگيرند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/12384
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است