شنبه 29 ارديبهشت 1403

رشته هتلداري و معماري سنتي آموزش داده مي‌شود

  تاريخ:هجدهم آذر 1387 ساعت 13:05   |     کد : 12426   |     مشاهده: 1229
به گزارش صنعت نیوز، با همکاري دانشکده علمي و کاربردي و زير نظر سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان همدان چهار رشته در حوزه ميراث فرهنگي و گردشگري در اين دانشکده آموزش داده مي‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، با همکاري دانشکده علمي و کاربردي و زير نظر سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان همدان چهار رشته در حوزه ميراث فرهنگي و گردشگري در اين دانشکده آموزش داده مي‌شود.

معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان همدان با بيان اين مطلب گفت:سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان با دانشکده علمي و کاربردي به توافق رسيده است که چهار رشته مرتبط با ميراث فرهنگي و گردشگري از سال آينده در اين دانشکده آموزش داده شود.

عليرضا ايزدي افزود : رشته‌هاي مرمت اشيا، معماري سنتي، هتلداري و گردشگري از جمله رشته‌هايي هستند که سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان براي آموزش در دانشکده علمي و کاربردي معرفي کرده است.

وي با اشاره به اينکه هر چهار رشته در مرحله کارداني هستند تصريح کرد:به دو صورت پودماني و شرکت در کنکور در اين رشته‌ها دانشجو پذيرفته مي‌شود .

ايزدي با اشاره به اينکه در هر کدام از اين رشته‌ها 30 نفر دانشجو پذيرفته مي‌شود ، ادامه داد: در حال حاضر براي احداث اين دانشکده زمين تاييد شده است و در حال مطالعات هستيم .

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/12426
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است