شنبه 29 ارديبهشت 1403
ووشو نوجوانان جهان:

پیروزی دو سانشوکار ایران

  تاريخ:بيستم آذر 1387 ساعت 12:15   |     کد : 12455   |     مشاهده: 1121
به گزارش صنعت نیوز، دومین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی رده های سنی جهان بامداد امروز با پیروزی دو سانشوکار و ناکامی دو تالوکار تیم ملی کشورمان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز، دومین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی رده های سنی جهان بامداد امروز با پیروزی دو سانشوکار و ناکامی دو تالوکار تیم ملی کشورمان آغاز شد.

این رقابتها ساعاتی قبل در جزیره بالی اندونزی برگزار شد که در بخش سانشو تیم ملی ایران به دو پیروزی دست یافت. در وزن 52- کیلوگرم اکبرمحمدزاده در دور نخست "واسل کاظم اف" از آذربایجان را شکست داد و به دور بعد راه یافت. وی در مرحله یک چهارم نهایی به دیدار" سینگ" از هندوستان خواهد رفت.

علی شیرآقایی در وزن 56- کیلوگرم "ایوانف" ووشوکار روسیه را در دو راند متوالی  شکست داد. وی نیز درمرحله یک چهارم نهایی " اسلام محمد عزیزه" از مصر را پیش رو دارد. "عزیره" در مبارزه اول خود  نماینده فیلیپین را شکست داده است. 

در بخش تالو و در قسمت بانوان سحر فخری و محمد عسگری زاده  برای اجرای فرم "نن گوئن" به روی تالو فیلد رفتند که  به ترتیب امتیازهای 75/8  و 65/8 را ثبت کرده و مقامی کسب نکردند.

در ادامه این مسابقات عصر امروز سجاد عباسی در وزن 70- کیلوگرم به مصاف "تیاگو" از برزیل می رود. در تالو نیز محمد امین عسگری زاده و مهدی مختارپور در فرم جین شو به نمایش می پردازند. این مسابقات به مدت چهار روز در اندونزی برگزار خواهد شد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/12455
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است