شنبه 29 ارديبهشت 1403

چهره هشت تيم صعود کننده به مرحله يک هشتم نهايي جام قهرمانان اروپا مشخص شد

  تاريخ:بيستم آذر 1387 ساعت 12:24   |     کد : 12456   |     مشاهده: 1183
به گزارش صنعت نیوز، دور ششم از رقابت هاي فوتبال ليگ قهرمانان اروپا شب گذشته در گروه هاي اول ،دوم ، سوم و چهارم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز، دور ششم از رقابت هاي فوتبال ليگ قهرمانان اروپا شب گذشته در گروه هاي اول ،دوم ، سوم و چهارم برگزار شد.

به گزارش پايگاه اينترنتي الکره نتايج اين رقابت ها به شرح زير است :

گروه اول :

چلسي انگليس دو -- کلوژ روماني يک

آ اس رم ايتاليا دو--بوردو فرانسه صفر

در اين گروه آ اس رم با دوازده امتياز صدرنشين شد و به همراه تيم چلسي که يازده امتياز کسب کرد به مرحله بعد صعود کرد و تيم بوردو با هفت امتياز در رده سوم قرار گرفت و به جام يوفا صعود کرد و کلوژ با چهار امتياز در رده چهارم جاي گرفت و حذف شد .

گروه دوم :

پاناتينايکو يونان يک-- انورتوسس فاگوستا اف سي قبرس صفر

وردربرمن آلمان دو-- اينترميلان ايتاليا يک

در اين گروه پانتيناکو با ده امتياز صدرنشين شد و به همراه اينترميلان هشت امتيازي به مرحله يک هشتم نهايي صعود کرد اما تيم وردربرمن با هفت امتياز در رده سوم قرار گرفت و به جام يوفا خواهد رفت و فاگوستا اف سي قبرس با شش امتياز از دور رقابت ها حذف شد .

گروه سوم :

بارسلونا اسپانيا دو-- شاختار دونتسک اوکراين سه

بازل سوئيس صفر-- اسپورتينگ ليسبون پرتغال يک

در اين گروه بارسلونا با سيزده امتياز و اسپورتينگ با دوازده امتياز به مرحله يک هشتم نهايي صعود کردند و تيم شاختار دونتسک با نه امتياز در رده سوم جاي گرفت و به جام يوفا صعود کرد و بازل با يک امتياز در رده چهارم جاي گرفت و از دور رقابت هاي حذف شد.

گروه چهارم :

آيندهوون هلند يک -- ليورپول انگليس سه

مارسي فرانسه صفر-- اتلتيکو مادريد اسپانيا صفر

در اين گروه ليورپول با چهارده امتياز و اتلتيکو مادريد با دوازده امتياز به مرحله يک هشتم نهايي صعود کردند و تيم مارسي با چهار امتياز به جام يوفا رفت و آيندهوون با سه امتياز در رده چهارم جاي گرفت و از دور رقابت هاي حذف شد.

چهارشنبه

گروه پنجم :

منچستريونايتد انگليس-- البورگ دانمارک

سلتيک اسکاتلند -- ويارئال اسپانيا

در اين گروه تيم هاي منچستريونايتد و ويارئال هر کدام با نه امتياز به مرحله يک هشتم نهايي صعود کردند و تيم هاي البورگ و سلتيک با پنج و دو امتياز در رده سوم و چهارم جاي گرفتند.

گروه ششم :

استيوا بخارست روماني -- فيورنتينا ايتاليا

ليون فرانسه بايرن مونيخ آلمان

در اين گروه تيمهاي بايرن مونيخ و ليون با يازده امتياز به مرحله يک هشتم نهايي صعود کردند و تيم هاي فيورنتينا و استيوا بخارست با سه و يک امتياز در رده سوم و چهارم جاي گرفتند.

گروه هفتم :

پورتو پرتغال-- آرسنال انگليس

ديناموکيف اوکراين -- فنرباغچه ترکيه

در اين گروه آرسنال و پورتو با يازده و نه امتياز به مرحله يک هشتم نهايي صعود کردند و دينامو کيف و فنرباغچه با پنج و دو امتياز در رده دوم و سوم قرار گرفتند.

گروه هشتم :

يوونتوس ايتاليا-- اف سي بوريسوف بلاروس

رئال مادريد اسپانيا-- زنيت سن پترزبورگ روسيه

در اين گروه يوونتوس با يازده امتياز و رئال مادريد با نه امتياز به مرحله يک هشتم نهايي صعود کردند و زنيت سن پترزبورگ و بوريسوف با پنج و دو امتياز در رده سوم و چهارم جاي گرفتند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/12456
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است