شنبه 29 ارديبهشت 1403

باشگاههاي فوتبال بايد تا سال 88 خصوصي شوند

  تاريخ:بيست و يکم آذر 1387 ساعت 11:27   |     کد : 12528   |     مشاهده: 1069
به گزارش صنعت نیوز، تعدادي از مسئولان ورزش، مديران، کارشناسان و مربيان فوتبال و استادان دانشگاه ها در همايشي خصوصي سازي باشگاه هاي فوتبال ايران را مورد بحث و بررسي قرار دادند .

به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز، تعدادي از مسئولان ورزش، مديران، کارشناسان و مربيان فوتبال و استادان دانشگاه ها در همايشي خصوصي سازي باشگاه هاي فوتبال ايران را مورد بحث و بررسي قرار دادند .

محمدصادق درودگر مدير اجرايي همايش در اين باره گفت: همه باشگاههاي فوتبال براساس سند 20 ساله چشم انداز توسعه اقتصادي کشور بايد تا سال 88 خصوصي شوند که تا کنون هيچ اقدامي در اين زمينه صورت نگرفته است.

درودگر افزود: براين اساس در شوراي مرکزي باشگاههاي فوتبال جلسات متعددي را برگزار کرده و به اين نتيجه رسيده ايم که موضوع خصوصي سازي باشگاه ها را ابتدا در قالب مباحث دانش مداري و آکادميک بررسي کنيم.

وي اظهار داشت: در فراخواني از مديران، مربيان و مسئولان ورزشي و فوتبال کشور خواستيم که مقالاتي درباره چگونگي خصوصي سازي فوتبال تهيه و به اين همايش ارائه کنند.

دبير اجرايي همايش گفت: 10 مقاله پرمحتوا به اين گردهمايي ارائه شد که بررسي حقوقي خصوصي سازي باشگاه هاي فوتبال، موانع خصوصي سازي و چگونگي عبور از دروازه خصوصي سازي در فوتبال را مورد بحث و بررسي قرار داد.

درودگر افزود: همچنين در اين همايش استفانوکريا از مديران اجرايي فوتبال ايتاليا، سيمونه عضو رسمي ليگ فوتبال ايتاليا و سينوري از بازيکنان دهه 90 فوتبال ايتاليا 3 مقاله درباره چگونگي خصوصي سازي باشگاه هاي فوتبال ارائه کردند.

وي با بيان اينکه نتايج و مقالات اين همايش جمع بندي و براي هموارکردن راه خصوصي سازي باشگاه هاي فوتبال به سازمان تربيت بدني ارائه مي شود اظهار داشت: هم اکنون باشگاه هاي ما از طريق اعتبارات سازمانها و کمک هاي دولت اداره مي شوند که بايد با خصوصي سازي آنا ن زمينه کسب درآمد برايشان فراهم و موجب رشد فوتبال شود.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/12528
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است