دو شنبه 31 ارديبهشت 1403

تملك 545 هكتار زمين براي ساخت نواحي و شهرك صنعتي در قزوين

  تاريخ:بيست و سوم آذر 1387 ساعت 10:52   |     کد : 12548   |     مشاهده: 727
به گزارش صنعت نیوز، مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان قزوين از تملك 545 هكتار زمين براي ساخت نواحي و شهرك صنعتي تا پايان سال جاري در اين استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان قزوين از تملك 545 هكتار زمين براي ساخت نواحي و شهرك صنعتي تا پايان سال جاري در اين استان خبر داد.

عبدالقهار ناصحي اظهار داشت: با توجه به قانون تملك در شهرك‌هاي صنعتي و پيگيري‌هاي صورت گرفته و استقبال متقاضيان سرمايه‌گذاري تملك زمين در دو ناحيه صنعتي در استان قزوين در حال انجام است.

وي افزود: ناحيه صنعتي الموت در شهرستان قزوين با مساحت تقريبي 20 هكتار، ناحيه صنعتي اسفرورين واقع در شهرستان تاكستان با مساحت تقريبي 25 هكتار و شهرك صنعتي حكيميه واقع در شهرستان بويين زهرا با مساحت تقريبي 500 هكتار در مرحله تملك زمين است.

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان قزوين تصريح كرد: با پايان يافتن اين اقدامات و حل پاره‌اي از مسائل و مشكلات و با همكاري سازمان‌هاي مرتبط، اميدواريم تا پايان سال جاري كار تملك اراضي تمام شود.

وي خاطرنشان كرد: پس از اتمام تملك اراضي از ابتداي سال آينده كار توپوگرافي، طراحي و عمليات اجرايي اين شهرك و نواحي صنعتي آغاز مي‌شود.

ناصحي تصريح كرد: فاز نخست شهرك صنعتي خرمدشت با مساحت 300 هكتار در حال واگذاري به متقاضيان سرمايه‌گذاري است و شهرك صنعتي آبيك نيز با شروع عمليات اجرايي كه از سال قبل آغاز شده در آينده نزديك با اتمام مراحل نخستين پروژه‌هاي زيربنايي، واگذاري اراضي آن به متقاضيان شروع مي‌شود.

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان قزوين در پايان يادآور شد: سه شهرك جديد مصوب شده رامشان، شال و قزوين نيز در مرحله مكان‌يابي است.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/12548
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است