شنبه 29 ارديبهشت 1403

بحران اقتصادي غرب بر گردشگري تاثير گذاشته است

  تاريخ:بيست و سوم آذر 1387 ساعت 11:46   |     کد : 12564   |     مشاهده: 1153
به گزارش صنعت نیوز، راسل شارپ متخصص صنعت هتلداري با اشاره به بحران اقتصادي غرب گفت: اين بحران بر صنعت هتلداري تاثيرگذاشته است و مردم کمتر سفر مي‌کنند و کمتر به تعطيلات مي‌روند.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، راسل شارپ متخصص صنعت هتلداري با اشاره به بحران اقتصادي غرب گفت: اين بحران بر صنعت هتلداري تاثيرگذاشته است و مردم کمتر سفر مي‌کنند و کمتر به تعطيلات مي‌روند.

وي در دومين همايش بين‌المللي هتلداري و تجهيزات وابسته با اشاره به ديدگاه گردشگران براي انتخاب هتل محل اقامت خود گفت: بسياري از مردم هتل‌ها را با برندشان مي‌شناسند.

وي با بيان اينکه معمولا هيچ کس دومين کسي که اورست را فتح کرده نمي‌شناسد، افزود: هميشه نخستين در ذهن مي‌ماند.

راسل شارپ با بيان اينکه يکي از موضوعات مهم در هتل‌داري اين است که مشتري ما کيست؟ افزود: مهم است که مشتري هتل کيست و به چه چيزهايي نياز دارد. مثلا اگر مشتري هتل تاجر است، بايد امکان لازم براي معرفي محصولات خود در هتل را داشته باشد.

وي تصريح کرد: اگر شما به عنوان هتل‌دار نگاهي به مشتري داشته باشيد، بايد بپرسيد که مشتري من چه مي‌خواهد و نيازهاي مشتريان را درک کنيد.

اين متخصص صنعت هتلداري گفت: در برخي هتل‌ها مديران هتل‌ها در لابي مي‌نشينند و هر زمان که مشتري مي‌آيد از او سئوال مي‌کنند که آيا هتل ما نيازهاي شما را برآورده کرده است.

راسل شارپ نيروي متخصص در صنعت هتلداري را يکي از ديگر موضوعات مهم در هتلداري ذکر کرد و افزود: افراد را تنها با پرکردن يک فرم استخدام نکيند، بلکه استخدام افراد بايد با توجه به تجارب و خلاقيت‌هاي آنها باشد.

وي خاطرنشان کرد: افرادي که مي‌توانند فکر کنند و قابليت‌هاي بيشتري داشته باشند، بايد تشويق شوند.

راسل شارپ سيستم‌هاي مديريت هتل را از جمله ديگر موضوعات مهم در هتلداري ذکر کرد و افزود: هتل‌ها بايد يک سيستم هوشمند داشته باشند که از نيازهاي مشتري اطلاع داشته باشد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/12564
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است