جمعه 28 ارديبهشت 1403
وزيرتعاون:

اقتصاد تعاوني بايد از مدرسه آغاز شود

  تاريخ:بيست و چهارم آذر 1387 ساعت 10:01   |     کد : 12621   |     مشاهده: 1473
به گزارش صنعت نیوز، وزير تعاون در گردهمايي کارگروه هاي تخصصي کميته مشترک توسعه همکاريهاي وزارت تعاون و وزارت آموزش و پرورش گفت: هدف از تشکيل اين کميته بررسي موضوعات تفاهم نامه ميان دو نهاد است.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، وزير تعاون در گردهمايي کارگروه هاي تخصصي کميته مشترک توسعه همکاريهاي وزارت تعاون و وزارت آموزش و پرورش گفت: هدف از تشکيل اين کميته بررسي موضوعات تفاهم نامه ميان دو نهاد است.

به گزارش روابط عمومي وزارت تعاون، عباسي افزود: فراهم شدن زمينه کاهش حجم تصدي گري دولت با ايجاد و گسترش شبکه هاي تعاوني براي ارائه خدمات مطلوب به فرهنگيان عضو تعاوني و ارائه خدمات آموزشي فرهنگيان از جمله اهداف اين تفاهم نامه است.

وزير تعاون با اشاره به اينکه بين وزارت تعاون و آموزش و پرورش موضوعات و حوزه هاي مشترکي چون توسعه ،گسترش فرهنگ و روحيه تعاون در سطح مدارس و تشکيل تعاوني هاي آموزشگاهي وجود دارد گفت: هدف از ايجاد تعاوني هاي آموزشگاهي ارتقاي فرهنگ تعاون در مدارس و ترويج تعاون در جامعه ،‌مدارس و خانواده هاي دانش آموزان به صورت گنجاندن مطالب مرتبط با تعاون در کتب درسي است.

وزير آموزش و پرورش نيز با بيان اينکه فرهنگ تعاون و کار گروهي در کشور ضعيف است گفت: فرهنگ سازي تعاون بايد از محيط آموزشي به جامعه اشاعه پيدا کند.

علي احمدي افزود: واگذاري مدارس به تعاونيها، مشارکت فرهنگيان به تشکيل تعاوني، فرهنگ با هم بودن و با هم کار کردن در کشور بايد آسيب زدايي و فرهنگ صحيح تعاون ارائه شود.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/12621
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است