جمعه 28 ارديبهشت 1403

چين تدابيري براي مبارزه با بحران اقتصادي اتخاذ کرده است

  تاريخ:بيست و چهارم آذر 1387 ساعت 10:18   |     کد : 12627   |     مشاهده: 1339
به گزارش صنعت نیوز، نخست وزير چين گفت کشورش تدابير مختلفي براي توسعه تقاضاي داخلي اتخاذ کرده است و براي حفظ رشد اقتصادي باثبات و نسبتا سريع اقتصاد خود تلاش مي کند.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، نخست وزير چين گفت کشورش تدابير مختلفي براي توسعه تقاضاي داخلي اتخاذ کرده است و براي حفظ رشد اقتصادي باثبات و نسبتا سريع اقتصاد خود تلاش مي کند.

ون جيابائو نخست وزير چين روز شنبه اين سخنان را در کنفرانس خبري مشترکي با تارو اسو همتاي ژاپني و ميونگ باک رئيس جمهوري کره جنوبي در پاسخ به پرسشي در اين خصوص بيان کرد.

اين کنفرانس خبري سه جانبه درپي نشستي با حضور اين سه تن برگزار شد.

نخست وزير چين خاطر نشان کرد اين نشست نقش مهم و مثبتي براي حفظ ثبات مالي و اقتصادي در منطقه ايفا خواهد کرد.

وي افزود توسعه پايدار و نسبتا سريع چين در اقتصاد به خودي خود کمک مهمي به حفظ ثبات مالي بين المللي و ارتقاي رشد اقتصادي منطقه اي محسوب مي شود.

نخست وزير چين گفت علاوه بر اين چين با کشورهاي شرق اسيا براي مبارزه با بحران مالي فعلي همکاري مي کند و متعهد است که توسعه اقتصاد واقعي را در منطقه ارتقا بخشد.

به گزارش خبرگزاري شين هو از فوکووکا، وي تاکيد کرد چين در برابر اين بحران مالي بي سابقه با دولتي مسئول و قابل اعتماد اماده است با همه کشورهاي شرق اسيا براي مقابله مناسب با خطرها و چالش ها همکاري کند و درباره نتايج برد- برد و سود دوجانبه در همکاري با انان اميدوار است.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/12627
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است